اختلاف جدی بین مربی و مدیر استقلال: هیچ‌کس راضی نیست!

اختلاف جدی بین مربی و مدیر استقلال: هیچ‌کس راضی نیست!
اختلاف سلیقه بین مربی و مدیر استقلال وارد فضایی جدی شده که بدون هیچ سودی فقط به این باشگاه لطمه می‌زند.

به گزارش نجواخبر، تجمع هواداران استقلال مقابل این باشگاه و وزارت ورزش و جوانان نشان داد که اختلاف بین علی خطیر و جواد نکونام به عنوان مدیرعامل و سرمربی استقلال، چه اندازه جدی و حائز اهمیت است.

نکونام که از ابتدای فصل در انتقاد به رویه فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات، وضعیت مالی و ارتباط با علی خطیر لب به انتقاد گشوده، در هفته گذشته به صورت جدی‌تری با مدیرعامل باشگاه وارد چالش شد.

این مربی اعلام کرد او و خطیر در یک کشتی نیستند و تاکید کرد دشمنان استقلال خواستار نتیجه‌ نگرفتن او هستند که به نوعی مدیر باشگاه را دشمن خود خطاب کرد.

با وجود انتقادات گسترده نکونام در برنامه تلویزیونی علیه باشگاه، خطیر پس از بازی روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال واکنشی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران نداشت و تنها با تبریک برد در بازی خانگی، فورا جمع آن‌ها را ترک کرد.

با این وجود اقدام جدید باشگاه نشان داد که روش بایکوت خبری سرمربی در نظر گرفته شده است. کانال رسمی استقلال متن نشست خبری پس از بازی نکونام مقابل صنعت نفت را منتشر نکرد تا مشخص شود او از سوی باشگاه به این نوع تحریم شده است.

در استقلال این روزها هیچکس راضی نیست و در واقع از بازیکن گرفته تا رأس باشگاه، همگی شاکی هستند! نکونام از عملکرد خطیر گلایه دارد، خطیر از انباشت بدهی‌های باشگاه و پنجره بسته نقل و انتقالات ناراضی است و بازیکنان هم از میزان دریافت از سوی باشگاه شاکی هستند.

مثال بارز بازیکنان امید حامدی فر است که شب گذشته در میکسدزون ورزشگاه آزادی اعلام کرد برای خرید وعده‌های غذایی‌اش هم با مشکل مواجه شده و در شرایط سختی به سر می‌برد. در همین میان گفته شده مهدی هاشمی نسب به دلیل عدم دریافتی لازم از سوی باشگاه در تمرینات شرکت نمی‌کند و او هم به چالش جدیدی در این تیم تبدیل شده است.

وجود اختلاف سلیقه‌هایی که از ابتدای فصل بین مربی و مدیر وجود داشته و ضمن برطرف نشدن، پررنگ‌تر شد، سبب شده اکنون در همان کشتی که نکونام به آن اشاره می‌کرد همه ناراضی باشند. صدرنشینی لیگ برتر یکی از بی سابقه‌ترین شرایط ممکن را سپری می‌کند که خیلی بعید نظر می‌رسد پایان خوشی داشته باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244531

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب