فیلم سینمایی پایتخت ساخته می‌شود؟!

فیلم سینمایی پایتخت ساخته می‌شود؟!
ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در فصل ششم «پایتخت» در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» گفت: فیلم «پایتخت» در حال حاضر مشخص نیست. ساخته می شود یا نه!

به گزارش نجوا خبر به نقل از فارس، الهام غفوری تهیه کننده «پایتخت» با وجود عدم علاقه به مصاحبه در این باره به خبرنگار فارس گفت: آیا قرار بود نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

الهام غفوری ضمن بیان اینکه چندی پیش این سریال خواستار انتخاب چند بازیگر شد، می‌گوید.

مهدی نقویان، سرپرست سیمافیلم پیش از این گفته بود: از طرف صداوسیما با عوامل پایتخت به توافق اولیه رسیده‌ایم اما واقعاً هیچ فیلم، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی وجود ندارد که به آن رسیده ایم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شود و کار متوقف نشود.

پیش از این نیز در پاسخ به این سؤال که اگر قرار است نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود، چرا به صراحت گفته نمی‌شود: خبری که ذکر شد از ما نبوده و نمی‌دانیم از کجا آمده، بلکه درباره همه است. برندهایی که ارزش دارند آنها یک فیلم دارند، ما هم به آن فکر می‌کنیم. حتی در خارج از آثار مربوط به سیمافیلم نیز به شخصیت های عروسکی پرداخته می‌شود و اکنون در مرکز فیلم‌نامه نویسی و کارگروه های ۱۲ گانه‌ای که وجود دارد، ساخت فیلمهایی در این خصوص در حال بررسی است چرا که درآمد خوبی است و به نوعی احیای برند انجام می‌شود که برای همه برندها اتفاق می‌افتد. می‌دهد.

چندی پیش برخی منابع مدعی شدند که نسخه سینمایی «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و قرار است فیلم این مجموعه برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ تولید شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244548

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.