برای افزایش ظرفیت دارویی هلال احمر تلاش می‌شود

برای افزایش ظرفیت دارویی هلال احمر تلاش می‌شود
داروخانه مرکزی هلال احمر با تسریع در پیشبرد امور بیماران و کاهش ساعات شلوغی، تعداد نسخ پذیرش شده را افزایش داده و بر این اساس بیش از ۴۵ هزار نسخه در ماه گذشته پذیرش و خدمات دارویی به آنها ارائه شده است.

به گزارش نجوا خبر، از جمعیت هلال احمر؛ طبق سنجش سامانه پیامکی مراجعان به داروخانه مرکزی در ماه گذشته، سطح رضایتمندی درخصوص مواردی همچون میزان رضایت نسبت به موجودی اقلام، مدت زمان انتظار پذیرش نسخه و دریافت دارو مثبت ارزیابی شده است.

پس از بازسازی و بهسازی داروخانه شبانه روزی هلال احمر، بیماران و مراجعان با رفاه بیشتر و مدت زمان انتظار کمتری داروهای خود را دریافت می‌کنند. تسریع در پیشبرد امور بیماران و کاهش ساعات شلوغی، تعداد نسخ پذیرش شده را افزایش داده و بر این اساس بیش از ۴۵ هزار نسخه در ماه گذشته پذیرش و خدمات دارویی به آنها ارائه شده است.

به گفته علی رضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با راه‌اندازی داروخانه جدید، میزان مراجعات ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و دوره انتظار بیماران برای دریافت دارو حداقل ۵۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.همچنین تعبیه باجه‌ای خاص برای جانبازان و ایثارگران از دیگر امکانات این داروخانه است.

داروخانه هلال احمر به دلیل تأمین و توزیع داروهای تخصصی، داروهای کمیاب، داروهای پرونده‌ای از قبیل داروهای بیماران پیوندی، دیالیز، سرطانی و بیماران Ms و داروهای تک نسخه‌ای که اکثراً تحت پوشش بیمه‌های جاری کشور است، از اهمیت ویژه‌ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244605

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب