سخنگوی دولت:

ادامه طرح فجرانه تا عیدفطر/ دارایی‌های بابک زنجانی در بانک مرکزی‌ست/ حج عمره منتفی نشده

ادامه طرح فجرانه تا عیدفطر/ دارایی‌های بابک زنجانی در بانک مرکزی‌ست/ حج عمره منتفی نشده
سخنگوی دولت گفت: دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

به گزارش نجواخبر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه اول اسفند ماه) در نشست خبری با خبرنگاران که در محل نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا روز جوان را تبریک می‌گویم. شورای عالی جوانان اخیراً با تدبیر رئیس‌جمهور به شورای عالی جوانان و نوجوانان تغییر یافت و این هفته به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود و بسته‌های حمایتی از ازدواج و اشتغال جوانان و حضور آنان در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: این هفته رئیس‌جمهور برای هشتمین بار با هدف توسعه عدالت‌محور برای استان‌هایی که کمتر به آن‌ها توجه شده است، به خوزستان می‌رود. افتتاح بیمارستان ماهشهر و پروژه‌های نفت و گاز نیز در این سفر انجام می‌شود.

دبیر هییت دولت یادآور شد: امروز هم جلسه توسعه سیستان و بلوچستان به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به کشور، اظهار کرد: از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه در این زمینه قدردانی می‌کنیم. دارایی‌های ارزی متعلق به بابک زنجانی در اختیار بانک مرکزی قرار گرفته تا مثل سایر دارایی‌ها وارد خزانه کشور و تحت مدیریت خزانه مصرف شود.

وی در ادامه بیان کرد: هنوز حج عمره منتفی نشده و دولت با جدیت در تلاش برای مرتفع کردن مشکلات در بخش هوایی است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: طرح فجرانه تا عید فطر ادامه دارد و برای تأمین میوه شب عید و اقلام مصرفی ماه رمضان تدابیر لازم در حال انجام و پیش‌بینی است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244644

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب