کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد محترقه و ترقه در متروی تهران

کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد محترقه و ترقه در متروی تهران
رئیس پلیس متروی تهران از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر در مترو در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال و دستگیری ۲۰ نفر در این رابطه از ابتدای اسفند تاکنون، خبر داد.

به گزارش نجواخبر و بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ عباس کرمی رئیس پلیس متروی تهران گفت: در پی افزایش حمل مواد محترقه در ایستگاه‌های متروی تهران در آخرین ماه سال، گشت‌زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از حمل این نوع مواد محترقه توسط مأموران مستقر در ایستگاه‌های مترو افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پلیس مترو نیز همانند پلیس پایتخت در خصوص مواجهه با خطرات احتمالی حمل مواد محترقه با مجرمان برخورد قانونی می‌کند، افزود: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو موفق به دستگیری ۲۰ متهم، کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد محترقه غیرمجاز و تعداد ۲۰ هزار ترقه شدند. متهمان پس از شناسایی در مترو و تشکیل پرونده، برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس متروی تهران با اشاره به اینکه پلیس و سایر نیروهای مسئول در این زمینه تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند، تا امنیت مردم و مسافران به خطر نیفتد خاطرنشان کرد: مردم در این زمینه رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند. با توجه به اینکه سن اکثر افراد دستگیر شده زیر ۲۰ سال بود، باید خانواده‌ها بیشتر از فرزندان خود مراقبت کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244770

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.