لزوم مشارکت آگاهانه کیشوندان در انتخابات مجلس

لزوم مشارکت آگاهانه کیشوندان در انتخابات مجلس
هشتم اسفندماه، رییس جامعه بازاریان کیش دردیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص مشارکت پرشور بازاریان جزیره درانتخابات اعلام آمادگی کرد.

به گزارش نجواخبر، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار با اشاره به اتحاد وهمدلی مردم کشورمان در بزنگاه‌های تاریخی گفت: همانطور که اصناف وبازاریان درپیروزی انقلاب اسلامی نقش زیادی داشته‌اند در دوره‌های مختلف انتخابات نیز همواره شاهد حضور پرشور بازاریان بوده ایم. اعلام آمادگی بازاریان و فعالان اقتصادی کیش برای مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات مجلس، یک اتفاق مثبت است و می‌تواند نویدبخش روزهای بهتر برای این جزیره زیبا باشد. آنچه بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد، حضور متعهدانه پای صندوق‌های رأی است؛ همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند «مجلس در رأس امور است» و بدون تردید برای حل بنیادین مشکلات و امور کشور به طور اعم و جزیره زیبای کیش به طور اخص، نیازمند این هستیم که رأس امور را به شیوه‌ای آگاهانه و متعهد اصلاح کنیم.

بنابراین انتخاب نمایندگان اصلح که به کاستی‌ها و نواقص زیرساختی و محیطی کیش آگاه باشند و برنامه‌های عملی برای حل این مشکلات در دستور کار داشته باشند به گونه‌ای که فقط به شعارهای تکراری و بی‌مایه بسنده نکنند، می‌تواند امور کیش را اصلاح نماید و نگین زیبای خلیج فارس را به سمت آینده‌ای پررونق رهنمون باشد. کیشوندان باید با چشمان باز در انتخابات مجلس مشارکت کنند و نمایندگان واقعی خود را به خانه ملت بفرستند، نمایندگانی مردمی و دردآگاه، آماده خدمتگزاری صادقانه که به کار جهادی اعتقاد قلبی و التزام عملی داشته باشند.

مرتضی بلوکی-کارشناس رسانه

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244808

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.