آخرین خبر از مصدومیت مهره کلیدی پرسپولیس

آخرین خبر از مصدومیت مهره کلیدی پرسپولیس
مصدومیت گولسیانی تنها نگرانی فعلی اردوی پرسپولیس به حساب می‌آید.

به گزارش نجواخبر، مدافع میانی گرجستان پرسپولیس در نیمه دوم دیدار با ذوب آهن مصدوم شد و از زمین بیرون رفت تا جای خود را به فرشاد فرجی بدهد. گفته می‌شود این بازیکن از پای مصدوم خود ام آر آی گرفته تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود اما ظاهرا او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و احتمالا بازی جام حذفی و فولاد که دوشنبه و جمعه برگزار خواهد شد را از دست بدهد.

البته گولسیانی در تمرین امروز تیمش که در سالن بدنسازی برگزار شد حضور داشت و گفته می‌شود مصدومیت او جدی نیست اما باید مراعات کند و برای کادر فنی پرسپولیس این مسئله اهمیت دارد که او را در دربی داشته باشد.

دربی حساس مقابل استقلال 23 اسفند برگزار می‌شود و فاصله زیادی تا آن بازی باقی نمانده است. به همین خاطر شاید گولسیانی غیر از بازی جام حذفی در مصاف با فولاد هم به میدان نرود تا شرایط حضور قطعی در دربی را داشته باشد.

گولسیانی با گل کردن پنالتی چیپ در فولادشهر مقابل ذوب آهن 5 گله شد و حالا یک گل دیگر فاصله دارد تا به شهاب زاهدی بهترین گلزن این فصل سرخ‌ها در لیگ برتر برسد.

او سابقه بریس در دربی فصل قبل را در کارنامه دارد و در دربی فینال حذفی نیز باعث شد مدافعان و سیدحسین حسینی اشتباه کنند و روی گل عالیشاه تأثیر مهمی داشت.

نکته جالب در مورد گولسیانی اینکه او بعد از گلزنی مقابل ذوب آهن به سمت نقطه کرنر پیش آمد اما به یکباره یادش آمد مقابل تیم سابقش گل زده و شادی گلش را ادامه نداد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244821

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب