بازی‌های جدید به «کودک شو» اضافه شد

بازی‌های جدید به «کودک شو» اضافه شد
مسابقه «کودک شو» که به صورت مستمر بازی‌های مختلفی را طراحی و تغییراتی در برنامه ایجاد می‌کند این بار با «حذف کششی» شرکت کنندگان را از مسابقه حذف می کند.

به گزارش نجوا خبر به نقل از روابط عمومی برنامه، فرشاد هاشمی طراح بازی‌های مجموعه «کودک شو» با اشاره به طراحی‌های این فصل درباره اتاق بازی کودکان بیان کرد: اتاق بازی بچه‌ها در این فصل ایزوله طراحی شده است یعنی به گونه‌ای است که کودک فیلم‌بردار را نمی‌بیند تا بتواند راحت باشد، بازی کند و در جو استودیو قرار نگیرد.

وی درباره طراحی های بازی کودکان و تغییرات آنها بیان کرد: حدود ۶۰ تا ۷۰ بازی در این فصل داریم که در قسمت های مختلف پخش می‌شود و روند بازی‌ها تغییراتی هم داشته است.

هاشمی با اشاره به تغییرات در بازی‌ها و حذف شرکت کنندگان عنوان کرد: در این بخش هم تغییراتی وجود دارد، آیتم های جدیدی اضافه شده و بخشی به عنوان «حذف کششی» داریم که برای شرکت کننده است و در هر بخش از بازی حذف می‌شود و به این صورت است که یا به سمت بالا کشیده می‌شود و یا از بالا به پایین سقوط می‌کند و به این طریق از مسابقه هم خارج می‌شود.

پخش فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی نیا از پنجشنبه ۵ بهمن‌ ماه در شبکه نسیم آغاز شده است و طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر ساخته می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244852

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.