سایت حراج سکه در اولین روز دچار مشکل شد!/ یک اطلاعیه

سایت حراج سکه در اولین روز دچار مشکل شد!/ یک اطلاعیه
بزودی قابلیت استرداد وجه در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران فعال خواهد شد و متقاضیان هیچ نگرانی بابت دریافت وجوه خود نداشته باشند.

به گزارش نجواخبر، اختلال های سایت حراج سکه در نخستین روز حراج موجب بروز مشکلاتی برای برخی از متقاضیان خرید سکه های حراجی شد. عده زیادی از متقاضیان موفق به خرید نشدند و برهمین اساس نیز مرکز مبادله علاوه بر 24 ساعته کردن احراز هویت، زمان بعدی حراج سکه را 16 اسفند اعلام کرد.

عده‌ای اما در دریافت وجوه خود مشکل داشتند چرا که چنین قابلیتی در سامانه مرکز مبادله فعلا فعال نیست؛ برهمین اساس هم مرکز مبادله ارز و طلای ایران ضمن عرض پوزش از متقاضیان استرداد وجه از سامانه معاملات به دلیل مشکلات فنی پیش آمده، اعلام کرد: بزودی قابلیت استرداد وجه در این سامانه فعال خواهد شد و متقاضیان هیچ نگرانی بابت دریافت وجوه خود نداشته باشند.

شایان ذکر است، آن گروه از متقاضیان که خواهان شرکت در دومین حراج سکه طلای این مرکز هستند، می‌توانند مبالغ خود را در کیف پول نگه دارند.

گفتنی است، دومین جلسه حراج سکه طلا در روز چهارشنبه مورخ 16 اسفند ماه 1402، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع دومین حراج، ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است؛ هر متقاضی مجاز به ثبت سفارش حداکثر 5 قطعه است.

شروع جلسه حراج رأس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 16 همان روز است و ساعت 16 نیز نتایج حراج اعلام می‌شود.

متقاضیانی که مایل به شرکت در دومین حراج سکه طلا هستند و تاکنون ثبت نام و احراز هویت خود را انجام نداده‌اند، فرصت دارند تا ساعت 11 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 16 اسفند ماه، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کرده و ثبت سفارش داشته باشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244925

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب