جنایت علیه بشریت در ۱۵۰ روز/ رژیم صهیونیستی از هیچ قانون بین‌المللی پیروی نمی‌کند

جنایت علیه بشریت در ۱۵۰ روز/ رژیم صهیونیستی از هیچ قانون بین‌المللی پیروی نمی‌کند
رژیم صهیونیستی در طول ۵ ماه گذشته ده‌ها نوع جنایت علیه بشریت را بدون هیچگونه مجازات و پاسخگویی علیه ساکنان نوار غزه مرتکب شده است.

به گزارش نجواخبر، کشتار نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار محاصره شده غزه و با تمدید در کرانه باختری به بیش از ۱۵۰ روز رسیده و این روز‌های بی‌پایان و وحشتناک با قتل و کشتار، قطع عضو، ناپدید شدن و آوارگی اجباری ۲ میلیون فلسطینی از جمله ۷۵۰ هزار کودک و ۵۰ هزار زن باردار است.

کشتاری که اگر به گمشدگان زیر آوار اضافه شود، در این ۵ ماه باعث شهادت ۴۰ هزار نفر شد و حدود ۸۰ هزار مجروح و معلول که اکثریت آن‌ها کودک و زن هستند، در پی داشته است.

رژیم صهیونیستی از هیچ قانون بین‌المللی پیروی نمی‌کند

زنان، کودکان و سالمندان ۷۲.۸ درصد از کشته‌شدگان را تشکیل می‌دهند که همگی غیرنظامی و غیرمسلح هستند و از نظر تئوری به وسیله کنوانسیون‌هایی که جنگ‌ها را تنظیم می‌کنند، محافظت می‌شوند، اما همان‌طور که مشخص است، رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی احترام نمی‌گذارد یا از آن پیروی نمی‌کند.

لازم است داده‌های مقایسه‌ای در مورد جنایت و کشتار‌های صهیونیست‌ها در این ۱۵۰ روز آورده شود، از جمله کشتاری که به «کشتار آرد» معروف شد (یکی از بزرگ‌ترین جنایات جنگی تاریخ که در آن ۱۱۲ فلسطینی گرسنه با خونسردی هدف قرار گرفته و قتل‌عام شدند).
برآورد جهانی کشتار رژیم صهیونیستی

اطلاعات دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل و وزارت بهداشت فلسطین حاکی از آن است که اگر کشتار رژیم صهیونیستی در مقیاس جهانی صورت می‌گرفت، رقمی حدود ۱۳۷ میلیون کشته در طول ۵ ماه گذشته وجود داشت.

قتل‌عام آرد و مجوز رژیم صهیونیستی برای کشتار و قتل‌عام

به گزارش میدل ایست مانیتور، طبق داده‌های صندوق نجات کودکان سازمان ملل، با در نظر گرفتن تمام جنگ‌ها بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲، به ازای هر یک میلیون نفر، یک کودک جان خود را از دست داده است؛ اما در غزه، در طول نسل‌کشی اخیر رژیم صهیونیستی، به ازای هر یک میلیون نفر ۷ هزار و ۶۰۰ کودک قتل‌عام شدند، یعنی رژیم صهیونیستی ۷ هزار و ۶۰۰ برابر بیشتر از هر جنگ دیگری در جهان، کودکان فلسطینی را می‌کشد.

علاوه بر این، رژیم صهیونیستی ۲۳۶ برابر بیشتر از جنگ جهانی دوم در غزه کودکان را به قتل رسانده است.

در این زمینه هولناک، ۱۳۰ خبرنگار کشته شده را باید در نظر گرفت؛ حدود یک روزنام‌ نگار در روز و همچنین ۳۴۰ کارمند بهداشتی و امدادی، ۲۴۶ معلم و کارمند مدرسه، ۱۵۲ کارمند سازمان ملل و ۴۶ کارمند دفاع شهری.

در میان جنایات فجیع و مکرر علیه بشریت، بحثی که در رسانه‌ها غالب شده، در مورد فوریت آتش‌بسی نیست که کشتار‌ها را در غزه متوقف کند، یا مکانیسم‌هایی که رژیم صهیونیستی را به چارچوب دادگاه کیفری بین‌المللی می‌کشاند.

رسانه‌های غرب؛ مسئول نشر اکاذیب رژیم صهیونیستی

رسانه‌های غربی نیز پشتیبان و مسئول نشر اکاذیبی هستند که به معنای رایج به نفع رژیم صهیونیستی است؛ مایه تأسف است که رژیم صهیونیستی حمله می‌کند و در برابر افکار عمومی به‌عنوان یک دین از خود دفاع می‌کند.

صهیونیست‌ها اصطلاح «یهودی» را به خود اختصاص داده‌اند و با بی‌شرمی از یهودی‌ستیزی برای ارعاب و وادار کردن افکار عمومی به محکوم کردن منتقدان جنایات خود استفاده می‌کنند، در حالی که در حقیقت تمایز واضحی بین یهودی‌ستیزی به عنوان نفرت از یهودیان و انتقاد مشروع از سیاست‌های ظالمانه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین وجود دارد.

جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه با حمایت آمریکا، انگلیس و کشور‌های اروپایی و همدستی برخی دولت‌های عربی، شکست خورده و نمی‌تواند به هیچ یک از اهداف تهاجمی خود دست یابد، به ویژه نابودی مقاومت فلسطین.

تنها دستاوردی که رژیم صهیونیستی در ۵ ماه کشتار فلسطینیان می‌تواند به آن ببالد جنایت علیه بشریت، نسل‌کشی، کشتار دسته‌جمعی کودکان و زنان، استفاده از گرسنگی به‌عنوان سلاح جنگی، تخریب زیرساخت‌ها و نابودی فلسطینیان و تمام جنبه‌های زندگی در نوار غزه است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/244962

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.