«عبدالملکی» برکنار شد؟/ از تایید تا تکذیب

«عبدالملکی» برکنار شد؟/ از تایید تا تکذیب
یک رسانه‌ اصولگرا مدعی شده است که حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار و رفاه از سمت خود برکنار می‌شود و به زودی دولت ابراهیم رئیسی را ترک می‌کند. اما مسئولان وزارت کار این را تکذیب می‌کنند.
به گزارش نجواخبر، ماه‌هاست شنیده‌ها پیرامون عزل یا استعفای حجت عبدالملکی (وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی) نقل محافل صنفی و سیاسی است. حال و پس از اقداماتی مثل دفاع از افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان متوسط بگیر و نزدیک به حداقل‌بگیر و همچنین کاهش یکجانبه ۱۰۰ هزارتومان از حق مسکن کارگران شاغل و بازنشسته از سوی دولت، برخی ادعاها از سوی طیف‌های مختلف این‌بار مبنی بر کنار گذاشتن عبدالملکی از پست وزارت کار جدی‌تر هم شد.

خبرگزاری صراط نیوز نزدیک به جریان حامی دولت اولین رسانه‌ای بود که به‌طور رسمی اما موقت این شایعه را مطرح کرد. این رسانه، تیتری باعنوان «اولین اخراجی کابینه دولت رئیسی» مطلب خود را منتشر کرده بود. پس از آن نیز برخی فعالان فضای مجازی و سیاسی نزدیک به منتقدان دولت و اصلاح‌طلبان در فضای توییتر با کنار هم قرار دادن دادگاه حقوق‌های نجومی و طرح بحث افشاگری فردی به‌نام «بهمئی» در این مورد، به استعفا یا اخراج زودهنگام وزیر کار از دولت اشاره کردند. امیر تنها (فعال سیاسی اصلاح‌طلب) در حساب توییتری خود جزء اولین کسانی بود که این مطلب را مطرح و روی آن پافشاری کرد.

در ادامه، تماس روز گذشته (۲۲ خرداد ماه) خبرنگار ایلنا با روابط عمومی وزارت کار به نتیجه‌ای نرسید و این نهاد هیچ خبری له یا علیه این مطلب منتشر نکرد.

گمانه‌زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه واکنش کنایه‌آمیز بهزاد مهرکش (دستیار رسانه‌ای وزیر کار) به شایعه برکناری و جابه‌جایی وزیر کار برخی ابعاد مجادلات سیاسی پس پرده این خبر را روشن‌تر کرد. وی در حساب مجازی خود در توییتر طی واکنشی به این ادعاها اعلام کرد: مثل همیشه دروغ است؛ قبلا با دست بند سبز دروغ می‌گفتند الان با ریش بلند!

معروف است که تئوریسین جریان فتنه در سال ۸۸ گفته بود ‎#دروغ‌های_بزرگ بگویید آن‌هم صریح و عادی تا باورپذیر جلوه کند؛ حالا قصه دروغگویان علیه ‎#وزارت_کار همان است؛ منتهی با یک تفاوت؛ به جای دستبند سبز، ریش بلند دارند. بله! نفاق و فتنه دو روی یک سکه‌اند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب