معاون سیاسی صداوسیما تغییر کرد/علت چه بود؟

معاون سیاسی صداوسیما تغییر کرد/علت چه بود؟
رییس سازمان صداوسیما در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش نجواخبر، در حکم جبلی برای محمدعلی صائب آمده است: «ضروری‌ است همه محورهای حکم انتصاب معاون سیاسی بصورت جدی در دستور کار شما و مورد پیگیری مستمر در آن حوزه باشد. تجربه عملیات رسانه‌ ای بی ‌سابقه و گسترده رسانه ملی در انتخابات اخیر نشان داد که شکوفایی ظرفیت ‌های بزرگ با همت و عزم همکاران قابل تحقق است و معاونت سیاسی می‌ تواند در این زمینه یکی از پیشران ‌های رسانه‌ ملی باشد.»

رئیس صداوسیما در پایان از زحمات و تلاش‌های علیرضا خدابخشی که پیش از این معاون سیاسی سازمان صداوسیما بود، تشکر کرده است.

محمدعلی صائب از سال ۷۹ تا ۸۹ در سمت‌های خبری رادیو پیام، رادیو جوان و رادیو ایران مشغول فعالیت بوده است. وی قائم‌مقامی اداره کل پخش اخبار صدا، خبرنگاری در معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال ۹۴، معاونت خبر مرکز خراسان جنوبی تا سال ۹۸ و مسئولیت باشگاه خبرنگاران جوان این استان را نیز در کارنامه رسانه‌ای خود دارد. صائب از شهریور ۱۴۰۱ ریاست خبرگزاری صداوسیما را برعهده داشت.

گفتنی است برخی این اقدام را به دنبال اظهارات جنجال برانگیز حمیدرسایی در گفت‌وگوی ویژه خبری تلویزیون می‌دانند که با واکنش های زیادی همراه شد.

دقیقا هنگامی که رهبر انقلاب اسلامی بر ضرورت پرهیز گروه‌های سیاسی از کشمکش و ستیزه‌گری تأکید کردند و گفتند که با این دست اقدامات نباید کام انتخابات به کام ملت تلخ شود، صداوسیما از حمید رسایی دعوت می‌کند و او هم به سیاق سابق خودش علیه شورای ائتلاف و شخص محمدباقر قالیباف حمله می‌کند. نکته جالب است این که که گرچه رسایی در ابتدا خواست حملات خود را با گوشه و کنایه پیش ببرد اما این مجری صداوسیما بود که همه تلاش خود را کرد تا آتش اختلافات را افروخته کند و با تکرار چندباره اینکه نام افراد را ببر، فضایی را فراهم کرد که رسایی حملات خود را به صورت مستقیم و با نام‌بردن از قالیباف و شورای ائتلاف پیش ببرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245005

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب