ساعت کار و شعب کشیک بانک شهر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اعلام شد

ساعت کار و شعب کشیک بانک شهر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اعلام شد
شبکه شعب بانک شهر همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و ایام نوروز برای رفع نیازهای بانکی شهروندان در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش نجوا خبر، تمامی واحدهای بانک شهر تا تاریخ 28 اسفند ماه (به استثناء روزهای تعطیل رسمی) از ساعت 7:30 تا ساعت 14:45 آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان هستند.
شعب کشیک بانک شهر در روز سه شنبه 29 اسفند ماه و 2 فروردین ماه 1403 نیز از ساعت 9:15 تا 12:45 به ارائه خدمات بانکی به مشتریان می‌پردازند.
شعب بانک شهر از 5 تا 11 فرودین ماه نیز از ساعت 9:15 تا 12:45 و در روز پنج شنبه 9 فرودین ماه از ساعت 9:15 تا 11:45 آماده پاسخ‌گویی به نیازهای بانکی شهروندان هستند.
با توجه به افزایش مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها در روزهای پایانی سال و در راستای رفاه حال شهروندان، با برنامه ریزی های صورت گرفته؛ سامانه های بانکداری الکترونیک ( همراه شهر پلاس و اینترنت بانک شهر) و پیشخوان های شهرنت در پایتخت و شهرهای مختلف در بهترین شرایط خدمت رسانی به مشتریان شبکه بانکی قرار دارند.
همچنین کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره 8655-021 طی 24 ساعت شبانه روز آماده راهنمایی و تشریح خدمات، پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات آنان هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245049

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.