جزئیاتی از پروژه انسداد نوار مرزی شرق کشور/ فاز اول ۷۴ کیلومتر

جزئیاتی از پروژه انسداد نوار مرزی شرق کشور/ فاز اول ۷۴ کیلومتر
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا گفت: فاز نخست پروژه ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور از اردیبهشت ماه سال جاری به طول ۷۴ کیلومتر در حال اجرا است.

به گزارش نجواخبر، امیر سرتیپ دوم احمد اکبری با اشاره به پروژه ملی انسداد مرز شرق کشور اظهار کرد: در راستای شعار «ارتش فدای ملت»، گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی در ادامه طرح‌های مردم‌یاری و اجتماعی، مبنی بر تأمین امنیت مرزنشینان، جلوگیری از ورود اتباع غیرمجاز به کشور، پیشگیری از ورود کالا‌های قاچاق به میهن اسلامی و دستورات سلسله‌مراتب فرماندهی از نیروی زمینی ارتش، اقدام به اجرای پروژه ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور کرده است.

وی افزود: این پروژه برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به ارتش واگذار شده و فرمانده کل ارتش این مأموریت بزرگ را به نیروی زمینی و گروه ۴۴۴ مهندسی ابلاغ کرد. گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی به محض دریافت این مأموریت نسبت به پایش منطقه جهت استقرار کارگاه‌ها و همچنین ارسال تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته مهندسی به منطقه اقدام کرد.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا با اشاره به آغاز به کار این پروژه از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ عنوان کرد: اجرای پروژه ملی انسداد مرز در فاز اول اجرایی به طول ۷۴ کیلومتر که از مرز دوغارون آغاز و تا مرز‌های شهرستان خواف ادامه دارد، توسط گروه ۴۴۴ مهندسی در ۴ کارگاه مجزا در حال اجراست و در تلاشیم فاز نخست این پروژه مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در مهلت مقرر به پایان برسد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/245219

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب