وزارت دفاع به‌دنبال ایفای نقش در تنومند شدن درخت تناور جمهوری اسلامی است

وزارت دفاع به‌دنبال ایفای نقش در تنومند شدن درخت تناور جمهوری اسلامی است
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی اعلام کرد که همپای همه بخش‌های کشور با مشارکت‌دهی روز افزون ظرفیت‌های ملی و مردمی، در پیشبرد اهداف علمی و دفاعی کشور به سهم خود نقش مهمی در تنومند شدن درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی ایفا کند.

به گزارش نجواخبر، در بیانیه وزارت دفاع به مناسبت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی آمده است: ۱۲ فروردین، بهار انقلاب و روز شکفتن گل اسلام بر شاخسار زمان و نویدبخش تجلی حق و حاکمیت نظام اسلامی برای همیشه روزی پرمیمنت برای همه حق جویان و همه آن‌هایی است که عزم مبارزه بی امان با دژخیمان و مستکبرین دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم بزرگ ایران که به تاسی از امام راحل عظیم الشان، انقلابی تاریخی را در عرصه جهان پر از ظلم و بیداد به منصه ظهور رساندند، با مشارکتی بی بدیل جمهوری اسلامی را به عنوان ساز و کار عملی مردم سالاری مبتنی بر دین در جهان دو قطبی عرضه کردند و معادلات و محاسبات قدرت های نظام سلطه را بر هم زدند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بیانیه تاکید کرد: تداوم این حرکت پرقدرت در بیش از ۴۵ سال گذشته که با مقاومت و پیشرفت توامان همراه بوده، به باور حق مداران جهان نشانه بارزی از حقانیت و عمق معنایی و محتوایی این نظام سیاسی و انقلاب اسلامی است و امروز اغلب اندیشمندان جهان بر پایان یکجانبه‌گرایی امپریالیستی و ظهور قدرت جدیدی در قلب جهان اسلام اذعان دارند.

این بیانیه می‌افزاید: پیشرفت در عرصه‌های دفاعی و امنیتی در کنار پیشرفت‌های بی‌بدیل علمی، فرهنگی و سیاسی با وجود تحمیل جنگ و تحریم، همگی مرهون مشارکت مسئولانه مردم و پیوند وحدت و اقتدار ملی است که این مهم بنا به تصریح رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۱۴۰۳، بی‌شک با تداوم و تقویت مشارکت‌دهی به مردم در فرایندهایی چون تولید و اقتصاد نمود افزون‌تری خواهد داشت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چهل و پنجمین بهار جمهوری اسلامی ایران بر خود فرض می‌داند که همگام و همپای همه بخش‌های کشور با مشارکت دهی روز افزون ظرفیت‌های ملی و مردمی در پیشبرد اهداف علمی و دفاعی کشور حماسه‌ای دیگری در عرصه‌های مسئولیتی خود خلق کرده و به سهم خود نقش مهمی در تنومند شدن درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی ایفا کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255291

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب