جزئیاتِ توقیف یک فروند شناور توسط نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس

جزئیاتِ توقیف یک فروند شناور توسط نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس
رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش نجواخبر، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

وی در این باره اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضائی شهرستان پارسیان و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت به منظور ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان، رزمندگان غیور ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس و در منتهی الیه سواحل غربی استان نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به دستگیری پنج نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با صدور قرار تأمین کیفری جهت تکمیل روند تحقیقات و طی مراحل دادرسی در بازداشت به سر می‌برند.

وی همچنین تصریح کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

قهرمانی یادآور شد: سوخت‌های کشف شده از این شناور طبق روال قانونی با دستور قضائی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در این استان با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در ساحل و دریا ادامه دارد، بیان کرد: در سایه اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، فراجا و مرزبانی، سواحل و آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255293

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب