شهادت حدود ۳۰۰ نفر در بیمارستان الشفاء/ اعدام میدانی فلسطینیان با دستان بسته

شهادت حدود ۳۰۰ نفر در بیمارستان الشفاء/ اعدام میدانی فلسطینیان با دستان بسته
منابع رسمی فلسطینی از شهادت حدود ۳۰۰ شهروند فلسطینی و اعدام میدانی شماری از آنها با دستان بسته در جریان دو هفته محاصره مجتمع بیمارستانی الشفاء شهر غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش نجواخبر به نقل از شبکه الجزیره، سخنگوی دفاع شهر غزه با اشاره به عقب نشینی نیروهای اشغالگر از مجتمع بیمارستانی الشفاء و اطراف آن پس از دو هفته محاصره اعلام کرد که حدود ۳۰۰ نفر در این بیمارستان و اطراف آن به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود که نیروهای اشغالگر دست و پای شماری از فلسطینیان در بیمارستان الشفاء را بسته و آن‌ها را اعدام میدانی کرده‌اند.

منابع خبری صبح امروز دوشنبه از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اطراف مجتمع بیمارستان الشفاء در شهر غزه و شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی و تخریب کامل ساختمان های این مجتمع خبر داده بودند.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که مجتمع بیمارستانی الشفاء در شهر غزه هدف تخریب کامل ارتش رژیم صهیونیستی در طول دو هفته محاصره آن قرار گرفته است و با عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اطراف آن، پیکرهای ده‌ها شهروند فلسطینی در خیابان‌ها و محوطه ساختمان های اطراف بیمارستان مشاهده می‌شود.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح امروز دوشنبه اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ شهروند فلسطینی را در طول دو هفته محاصره مجتمع بیمارستانی الشفاء به شهادت رسانده و ۹۰۰ شهروند دیگر را بازداشت کرده و با خود برده است

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255297

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب