مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید نوروزی از واحدهای ستادی مطرح کرد:

به دنبال اتخاذ بهترین راهکارها برای تحقق اهداف کلان هستیم

به دنبال اتخاذ بهترین راهکارها برای تحقق اهداف کلان هستیم
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با عملکرد خوب فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر به دنبال اتخاذ بهترین راهکارها برای تداوم موفقیت‌ها و پرآوازه کردن برند فولاد هرمزگان در سراسر جهان هستیم.

به گزارش نجوا خبر، عطاالله معروفخانی در ادامه سلسله بازدیدهای خود از واحدهای مختلف، از واحدهای ستادی نیز بازدید و با اهدای گل از کارکنان این واحدها تقدیر کرد.

وی در این بازدیدها با اشاره به روند رو به پیشرفت شرکت فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر، بیان کرد: همگان اذعان دارند که فولاد هرمزگان یکی از شرکت‌های بزرگ، متعالی و رو به پیشرفت است که در سال‌های اخیر توانسته در حوزه‌های متعدد، به موفقیت‌های متعدد دست پیدا کند. این موفقیت‌ها در سایه همدلی، همکاری و هماهنگی میان واحدهای تولیدی و ستادی حاصل شده و توانستیم با این موفقیت‌ها نام فولاد هرمزگان را در ایران و جهان پرآوازه کنیم. واحدهای ستادی نیز همپای واحدهای تولیدی با تلاش شبانه‌روزی خود در همه موفقیت‌ها سهیم هستند و مجموعه فولاد هرمزگان شعار «ما می‌توانیم» را به طور عملی معنا کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: با عملکرد خوب فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر، همگان دیگر ما را به طور ویژه رصد می‌کنند و توقع دیگری از ما دارند. امیدوار هستیم با اتخاذ بهترین و کارآمدترین راهکارها و رهنمودهای مدیرعامل هلدینگ مبارکه بتوانیم نام فولاد هرمزگان و هلدینگ مبارکه را پرآوازه نگه داریم.

معروفخانی خاطرنشان کرد: طی دو سه سال آینده مهم‌ترین برنامه و هدف ما حفظ و پایداری تولید با تولید محصولات دارای ارزش افزوده به همراه سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های توسعه‌ای خواهد بود که خوشبختانه در سال گذشته پروژه‌ها با همراهی و همکاری مسئولان استانی و هلدینگ مبارکه توانستیم بسیاری از پروژه‌ها را حتی فراتر از برنامه اجرا کنیم و جلو ببریم.

وی در پایان با تقدیر از همه کارگران، کارکنان، مدیران و معاونان فولاد هرمزگان تصریح کرد: در سال جاری با توجه به انتخاب شعار سال از سوی رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» به دنبال اتخاذ راهکارهایی برای عملی کردن این شعار خواهیم بود و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد. فولاد هرمزگان نشان داده که در صورت تأمین انرژی و مواد اولیه، رکوردشکنی روزانه، ماهیانه و سالانه دور از دسترس نخواهد بود که البته نیازمند تأمین انرژی و مواد اولیه به صورت پایدار هستیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255305

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب