آیا قرارداد اوسمار با پرسپولیس تمدید می شود؟

آیا قرارداد اوسمار با پرسپولیس تمدید می شود؟
پرسپولیس با جذب نفرات جدید و هدایت اوسمار روند بهتری در نیم‌فصل دوم در پیش گرفت، هرچند که هنوز نتوانسته صدر جدول را از استقلال، رقیب دیرینه خود پس بگیرد.

به گزارش نجوا خبر، اما شکل بازی سرخپوشان و فوتبال جذابی که این تیم ارائه می‌دهد باعث شده که هوادارانش حسابی از شرایط تیم‌شان ابراز رضایت کرده و اوسمار را بهترین جانشین برای یحیی گل‌محمدی بدانند. در این میان رضا درویش هم در مصاحبه‌های اخیرش نیز از تصمیم خود مبنی‌بر انتخاب اوسمار به جای یحیی به‌شدت دفاع کرده است، درحالی‌که او هدف دیگری را در نقل و انتقالات زمستانی دنبال می‌کرد و هدفش از انتخاب اوسمار هم مسئله دیگری بود که در مورد آن در گزارش‌های بعدی به‌طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

اما از آنجا که درویش کم اتفاق افتاده که صحبت‌هایش با تناقض همراه نباشد، در مورد اوسمار هم این مسئله صدق می‌کند. او با وجود اینکه مدعی شده انتخاب اوسمار بهترین تصمیمش بوده، در شرایط فعلی تمایلی برای تمدید قرارداد با این مربی از خود نشان نداده است. مسئله‌ای که با استقبال این مربی برزیلی و ایجنتش نیز همراه نشده است. درواقع اوسمار انتظار دارد که هرچه زودتر با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی درویش مواجه شود تا تکلیف خود را برای فصل بعد به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای بداند. ناگفته نماند که اگر باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی قرارداد اوسمار را تمدید کند شاید از لحاظ مالی هم به نفعش باشد، از این جهت که در صورت قهرمانی احتمالی پرسپولیس در لیگ یا جام حذفی طبیعتا اوسمار خواهان دستمزد به مراتب بیشتری نیز خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255308

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب