نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اعزام هیاتی به دمشق از سوی مجلس/ به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع می دهیم

اعزام هیاتی به دمشق از سوی مجلس/ به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع می دهیم
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس بنا دارد بعد از هماهنگی‌های لازم، هیأتی را به دمشق اعزام کند تا همه ابعاد حمله به کنسولگری ایران در سوریه بررسی شود.

به گزارش نجواخبر، «ابراهیم عزیزی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: شاهد بودیم که رژیم صهیونیستی در یک اقدام بی‌شرمانه، کنسولگری ایران را در دمشق مورد حمله قرار داد و تعدادی از مستشاران کشورمان را به شهادت رساند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با این اقدام جنایتکارانه، بار دیگر خوی تجاوزگرانه خود را نشان داد و به همه جهانیان اثبات کرد که به هیچ قانونی پایبند نیست. البته سال‌ها است که جمهوری اسلامی ایران ماهیت واقعی این رژیم جعلی را به دنیا معرفی و تاکید کرده است که این رژیم به هیچ اصول و قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

عزیزی ادامه داد: اساساً و از آنجایی که رژیم صهیونیستی جعلی و فاقد مشروعیت است و از مبانی یک نظام سیاسی برخوردار نیست، لذا نمی‌تواند روابط دیپلماتیک را مورد احترام قرار دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که رژیم صهیونیستی پاسخی قاطع و پشیمان کننده دریافت خواهد کرد. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی باید بداند که این اقدامات جنون‌آمیز هیچ تأثیری در کاهش سرعت سقوط و زوال این رژیم نخواهد داشت، بلکه با این کارها سرعت نیستی و نابودی خود را بیشتر می‌کنند.

عزیزی با بیان اینکه مجموعه دستگاه‌ها و متولیان امر باید در پاسخ به این جنایت، اقداماتی را در شأن ملت ایران هم در حوزه میدان و هم در عرصه دیپلماتیک دنبال کنند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود محفوظ می‌داند که پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای به رژیم صهیونیستی دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نیز بنا دارد که بعد از هماهنگی‌های لازم، هیئتی را به دمشق اعزام کند تا همه ابعاد این اتفاق مورد بررسی قرار گرفته و گزارشی در این زمینه تهیه شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255315

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب