دبیر ستاد انتفاضه: شعار روز قدس امسال «طوفان الاقصی» است

دبیر ستاد انتفاضه: شعار روز قدس امسال «طوفان الاقصی» است
رمضان شریف گفت: ما نمیتوانیم موضوع طوفان الاقصی را در شعارمان نگنجانیم ، بالاخره بزرگترین شکست تاریخی را به صهیونیست ها وارد کرده است، بنابراین شعار امسال را روز جهانی قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار نام گذاری شده است.

به گزارش نجواخبر، رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه ‌و روز جهانی قدس، در رابطه با اهمیت حضور مردم در روز جهانی قدس گفت: دور اندیشی امام راحل در خصوص حمایت امت اسلامی از مسئله فلسطین و ظلمی که صهیونیست‌ها به این مردم مظلوم و امت اسلامی داشتند و همچنین ابتکار امام در نام گذاری روز جهانی قدس که منشا خیر و برکات زیادی برای موضوع زنده نگه داشتن راهبرد فلسطین و جلوگیری از فراموشی آن است یک موضوع بسیار مهم است که پرچمداری آن توسط حضرت امام (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری که همواره تاکید آنها بر با شکوه برگزار کردن روز جهانی قدس را یاد آوری می‌کند.

رمضان شریف در رابطه با جایگاه روز جهانی قدس در کشور ما گفت : در ۴۵ سال گذشته دومین راهپیمایی ملی و سراسری ما راهپیمایی روز قدس بوده است که در زمان های مختلف و مسائل مختلف موجود در کشور روز جهانی قدس همواره در دستور کار مردم مسلمان بوده است. روز جهانی قدس امسال به جهت اینکه ۶ ماه از عملیات طوفان و الاقصی میگذرد و شاهد مقاومت و صبر و استقامت و مبارزه مردم فلسطین و درسی که این امت اسلامی به مردمان دیگر دادند و از طرفی ظلم و جور صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکایی‌ها داشته‌اند شرایط ویژه تری دارد و شاهد یک وضعیت جدیدی در دنیای امروز هستم.

رمضان شریف ادامه داد: افکار عمومی جهان امروز نفرت ویژه‌ای از صهیونیست‌ها دارند و همدردی بیشتری را با مردم فلسطین دارند. جا دارد که در این شرایط حساس سال جاری ایران اسلامی که مبدع روز جهانی قدس بوده است، این روز را به صورت متفاوت تری تجربه کند و یک پیام معنا دار تری را به دنیا مخابره کند تا درستی راهبرد جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب نشان داده شود.

دبیر ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس در رابطه با شعار امسال این روز و ارتباط آن با عملیات طوفان و الاقصی گفت: ما نمیتوانیم موضوع طوفان الاقصی را در شعارمان نگنجانیم، بالاخره بزرگترین شکست تاریخی را به صهیونیست‌ها وارد کرده است، بنابراین شعار امسال را روز جهانی قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار نام گذاری شده است که همه آزادگان دنیا از این آرمان حمایت می‌کنند و خشم و نفر خود را از صهیونیست‌ها نشان می‌دهند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255332

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب