مهدی قایدی جانشین طارمی در پورتو شد؟!

مهدی قایدی جانشین طارمی در پورتو شد؟!
جانشین طارمی در پورتو! رسانه‌های پرتغالی و بلژیکی از علاقه باشگاه‌هایی مانند پورتو، براگا و اندرلخت به مهدی قایدی خبر دادند.

به گزارش نجواخبر، بدون شک مهدی قایدی بهترین بازیکن اتحاد کلباء در این فصل از رقابت‌ها بوده است. بازیکنی که توانست با بریس مقابل تیم فوتبال العین، زمینه صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ریاست جمهوری امارات را فراهم کند.

درخشش مقابل العین و دبل قایدی، یازدهمین گل او در این فصل از رقابت‌ها بود. او همچنین سه پاس گل به هم تیمی‌هایش داده و سه مرتبه نیز برای ببرها خطای پنالتی گرفته است. همین درخشش سبب شده تا برخی رسانه‌ها از رسیدن پیشنهادات خارجی به وینگر بوشهری خبر بدهند.

روزنامه معتبر و پرتغالی اوجوگو امروز با انتشار خبری در خصوص علاقه باشگاه‌های پورتو و براگا به مهدی قایدی خبر داد. البته که اوجوگو منبع خبری خود را مطبوعات بین‌المللی عنوان کرده بود. این روزنامه با تیتر "وینگر ملی پوش ایرانی مورد علاقه براگا و پورتو خواهد بود" نوشت: مهدی قایدی 18 بازی ملی برای ایران دارد و در امارات متحده عربی بازی می‌کند.

مهدی قائدی

این روزنامه در ادامه نوشته است: مهدی قایدی وینگر 25 ساله ایرانی که در 18 بازی برای تیم ملی ایران بازی کرده و در حال حاضر نیز در ترکیب فعلی تیم ملی ایران حضور دارد، مورد توجه تیم های براگا و پورتو قرار دارد.

علاوه بر دو تیم پرتغالی، اندرلخت بلژیکی و یک باشگاه ژاپنی نیز قایدی را هدف قرار داده‌اند. این مهاجم در حال حاضر در تیم اتحاد کلباء امارات متحده عربی با 11 گل و 3 پاس گل بازی می‌کند.

علاوه بر این، رسانه voetbalkrant بلژیک در خبری نوشته است: اندرلخت می‌خواهد میلیون‌ها دلار برای مهاجم غافلگیر کننده خرج کند.

مهدی قائدی

در این گزارش آمده است: تابستان می‌تواند فصل نقل و انتقالات جالبی باشد. در اندرلخت، آنها تصمیمات زیادی در ماه های آینده می‌گیرند و همچنین افراد تازه واردی نیز مدنظر قرار دارند. علاوه بر این واقعیت که بسیاری از بازیکنان دانمارکی مدنظر هستند، مدیران در حال بررسی بازارهای دیگر هستند از جمله در امارات متحده عربی.

مهدی قائدی

مهدی قایدی وینگر چپ 25 ساله ایرانی به شدت روی رادار بنفش و سفید قرار دارد. او در حال حاضر فصل خوبی را با الاتحاد کلباء در لیگ امارات سپری می‌کند.

وینگر چپ همچنین می‌تواند به عنوان وینگر راست یا مهاجم مرکزی به میدان برود و در این فصل در تمام رقابت‌ها 11 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. او بازیکن مهمی برای کلباء است و به گفته برخی منابع، اندرلخت دلیل کافی برای جذب او دارند اگر چه براگا و پورتو نیز برای جذب او تلاش می‌کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255347

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب