سهراب پاکزاد: آرزو دارم هوادارانم را در کنسرت ببینم!

سهراب پاکزاد:  آرزو دارم هوادارانم را در کنسرت ببینم!
سهراب پاکزاد را با صدای خوشش می شناسید....

به گزارش نجوا خبر، سهراب پاکزاد، متولد چهارده فروردین هزار و سیصد و شصت و پنج، تهران، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی، خواننده و آهنگساز پاپ و مدل تبلیغاتی که تاکنون آلبوم زیر بارون از این آرتیست منتشر شده است، با سهراب پاکزاد که ترانه های این چه حسیه، بمبه، مال من باش، آشتی، نورچشمی، مومشکی، امضا و شوخی ندارم با صدای این هنرمند در ذهن‌ها مانده در روز میلادش گفت‌وگویی صمیمی داشته‌ایم که با هم می‌خوانیم.

مدتی ست شایعه ممنوع الفعالیتی شما به گوش می‌رسد، این اتفاق چقدر صحت دارد؟

بله مدتی است که این این اتفاق افتاده و امیدوارم هر چه زودتر رفع بشود تا بتوانم مردم عزیز کشورم را در سالن کنسرت ببینم.

اگر این اتفاق طولانی مدت باشد، امکان اینکه از ایران کوچ کنید وجود دارد؟

من عاشق مردم و خاک سرزمینم ایران هستم و هیچوقت قصد ترک کردنشان را ندارم ولی از آنجایی که آدم از فردای خودش خبر ندارد امیدوارم روزی نرسد که بخواهم به همچین گزینه‌ای فکر کنم.

و اگر برای ادامه فعالیت به خارج از ایران بروید، می‌توانید مانند ایران موفق و درخشان باشید؟

این سؤالی نیست که بشود به راحتی جواب داد چون آینده کاملا نامعلوم است و شما نمی‌دانید در آینده در چه شرایطی هستید، ولی در پاسخ این سؤال می‌توانم این را بگویم: من هر کجا که باشم با تمام وجودم سعی می‌کنم بهترین نسخه خودم را ارائه بدهم و همیشه تلاش می‌کنم تمام توانم را به کار بگیرم و کارم را به نحو احسنت انجام بدهم، با وجود لطف خدا و انرژی که مردم برای ادامه در این مسیر به من می‌دهند و با داشتن دوستان درجه یک و تهیه کننده بی نظیرم هرجا که باشم موفق خواهم بود.

در چند سال اخیر شاهد این هستیم که مردم داخل و خارج ایران به شما لقب سوپر استار داده‌اند که تا امروز این لقب در موسیقی به کسی داده نشده است، در این رابطه چه نظری دارید؟

بله همین طور است، قطعا این لطف خدا و مردم عزیزمان است که شامل حال من شده و از این بابت خدا را شکر می‌کنم و قدردان هستم، قطعا این لقب مسئولیت اجتماعی من را بیشتر می‌کند و امیدوارم بتوانم لایق این همه لطف مردم عزیزمان باشم.

در اینستاگرام فن پیج های بیشمار و فعالی دارید، با این دوستان در ارتباط مستقیم هستید و پیامی برای آنها دارید؟

مخاطبانم در فضای مجازی برای من مثل خانواده هستند و اسم این خانواده بزرگ سهرابیهاست، با فن پیج هایم و کانون هوادارنم مستقیم در ارتباط هستم و جزو فالورهای خودم هستند، همیشه خدا را شکر می‌کنم از اینکه چنین خانواده با عشق و با غیرتی دارم.

نظر مخاطبانتان مخصوصا در فضای مجازی چقدر برای شما مهم است و چقدر روی تصمیم های شما تأثیر دارد؟

از نظر من مخاطبان فضای مجازی همان اعضای جامعه هستند که در فضای مجازی زندگی می‌کنند، فضای مجازی جزوی از جامعه ماست که در آن مردم به کسب و کار و زندگی مشغول هستند پس درجه اهمیت فضای مجازی هیچ تفاوتی با جامعه نمی‌کند.

عجیب ترین، جالب ترین و پرتکرارترین کامنت و دایرکتی که داشته‌اید چه بوده است؟

عجیبترین کامنت را که نمی‌توانم بگویم! (می خندد!) ولی جالبترین کامنت از طرف دختر هافیا وهبی خواننده عرب زبان لبنانی و مجله بین‌المللی “باز “بود، از این نظر برای ما جالب بود که متوجه شدیم مخاطبین زیادی در بین کشورهای عرب زبان داریم و پر تکرارین هم مربوط می‌شود به کودکان خردسال!

بهترین اتفاق دوران هنری شما چه بوده است؟

بهترین اتفاق آشنایی من با بهنام محمدی، دوست و تهیه کننده عزیزم بوده است.

یک اتفاق ایده آل امسال برای شما چه می‌تواند باشد؟

اتفاق ایده ال برای من می‌تواند حال خوب ایران و ایرانی باشد.

از آنچه امروز هستید راضی هستید؟

بله و قطعا بابت این همه لطف هر روز خدا را شکر می‌کنم و همیشه در تلاش خواهم بود که هر روز بهتر از روز قبل باشم.

گفت‌وگو: عباسعلی اسکتی
عکس: معین بلزا

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255499

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب