جزییات عملیات وعده صادق/ صهیونیست‌ها حمله کنند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرند

جزییات عملیات وعده صادق/ صهیونیست‌ها حمله کنند از مبدا ایران مورد تهاجم متقابل قرار می‌گیرند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با این عملیات معادله جدیدی رقم خورده است، گفت: آن معادله جدید این است که از این به بعد رژیم صهیونیستی در هر نقطه ای به منافع و دارایی ها، شخصیت ها و شهروندان ما حمله کند، از مبدا جمهوری اسلامی ایران مورد تهاجم متقابل قرار خواهد گرفت.

به گزارش نجواخبر، سرلشکر حسین سلامی در گفت‌وگویی روز یکشنبه درباره جزییات عملیات وعده صادق گفت: اهداف خیلی دقیق بود و ما یک عملیات محدود انجام دادیم، در حد و اندازه شرارتهایی که رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی محدود بود

وی گفت: این عملیات می‌توانست عملیات گسترده‌ای باشد اما ما دامنه عملیات را محدود به آن بخش توانایی‌هایی کردیم که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و شهادت فرماندهان از آن استفاده کرده بود.

عملیات وعده صادق با موفقیتی بیش از حد انتظار اجرا شد

سردار سلامی با تاکید بر این که عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار ما انجام شد، اظهار داشت: تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت‌ها کامل نیست اما آن بخش از اصابتهایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغالگران رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده‌اند و متوجه شده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد اگر رژیم صهیونیستی هر واکنشی نشان دهد مطمئنا واکنش ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی های آنها بدست آورده ایم، بسیار سخت تر خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255508

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب