تمدید تاریخ اعزام به خدمت برخی مشمولان سربازی

تمدید تاریخ اعزام به خدمت برخی مشمولان سربازی
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غیرغایبی که متقاضی تمدید موعد اعزام به دلیل همزمانی خدمت دو برادر هستند، می‌توانند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادر حین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره‌مند شوند.

به گزارش نجواخبر، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ماده ۴۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که دو برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند، درصورتیکه یکی از برادران درحال خدمت باشد، برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود می‌تواند تاریخ اعزامش را تمدید کند.

مشمول فاقد غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت باید به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کند.

در مواردی که تاریخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد، تاریخ اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت دو ماه تمدید می‌شود و درصورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت، مشمول می‌تواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادرحین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره‌مند شود.

لازم به ذکر است: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255516

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب