واژگونی یک اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت

واژگونی یک اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه تاکنون ۵ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.

به گزارش نجواخبر، حمید قویدل با بیان اینکه ‌اتوبوسی حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می‌کرد که بعد از محدوده تله کابین واژگون شد، اظهار داشت: ‌۲۷ نفر تاکنون مصدوم شده‌اند.

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می‌شود.

ساعت ۳:۵۰ صبح امروز طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255527

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب