افتتاح مهمانسرای جهانگردی "میل ۷۲" در پایانه مرزی میرجاوه+ فیلم

آیین افتتاحیه مهمانپذیر جهانگردی میل ۷۲ از طریق ویدئو کنفراس با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مسکنی و مدیر عامل شرکت دکتر عباسی، معاونت اجرایی، دکتر امیری و با حضور مدیران هتل و سلطانی نژاد مدیرگروه هتل‌های جنوب شرق و دیگر مسئولان برگزار شد.

به گزارش نجواخبر، آیین افتتاحیه مهمانپذیر جهانگردی میل ۷۲ از طریق ویدئو کنفراس با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مسکنی و مدیر عامل شرکت خانم دکتر عباسی، معاونت اجرایی، دکتر امیری و با حضور مدیران هتل و سلطانی نژاد مدیرگروه هتل‌های جنوب شرق و خلیلی مدیرمالی گروه، ضمن حضور مدیرکل سازمان میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، شهردار و ریاست محترم شورای شهر، معاونت گمرکات میرجاوه، معاونت پایانه مرزی میرجاوه و جمعی از اعضای اداری شهرستان میرجاوه در تاریخ ۵ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳ در مهمانسرای جهانگردی میل ۷۲ انجام و به بهرداری رسید.

با توجه به اینکه سالانه صدها زائر عتبات عالیات، مشهد مقدس و حرم حضرت معصومه(س)، از این مرز وارد کشور می‌شوند، این اقدام باعث رونق صنعت گردشگری و اقتصادی این شهرستان همسایه با مرز پاکستان می‌شود‌.

در حاشیه نشست سالانه مدیران ستادی و استانی "صندوق بازنشستگی کشوری"، با حضور مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و فریبا عباسی مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، مهمانسرای جهانگردی میل ۷۲ واقع در شهرستان میرجاوه بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

فریبا عباسی، به‌روز رسانی و راه‌اندازی این مجموعه اقامتی را در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد بعد از سال‌ها رهاشدگی، این مجموعه اقامتی با حمایت‌های سهامداران به ناوگان هتل‌داری این شرکت بازگشت.

وی با ابراز خرسندی از توجه سهامداران به امر نوسازی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی افزود، سلسله اقداماتی در این راستا جهت صیانت از اموال بیت‌المال و بازنشستگان معزز آغاز شده که با قدرت در سطح کشور ادامه خواهد یافت تا شاهد ارائه خدمات مطلوب‌ به مسافرین و بازنشستگان عزیزمان باشیم.

در ادامه این مراسم مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن عرض خدا قوت به همکاران گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در میل ۷۲ و شهرستان میرجاوه گفت: این اتفاق مبارک، جای قدردانی از زحمات این مجموعه را دارد، چراکه به دلیل کمبود امکانات در این منطقه می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، شاهد افزایش میزان جذب توریست و در نتیجه توسعه اقتصاد این شهرستان کم‌برخوردار باشیم.

راه‌اندازی این مجموعه اقامتی که شامل هفت باب اتاق و ۱۶ تخت می‌باشد در زمانی کمتر از ۷۰ روز با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که برای حداقل ۱۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255810

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.