جدول هفتم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

جدول هفتم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش نجواخبر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه - با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی در دفاع از گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول هفت لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: یکی از اقدامات خوب دولت این است که دستگاه‌ها را در جدول هفت به صورت تجمیعی آورده است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت در این بخش دو جدول را آورده یکی جدول هفت که مربوط به حقوق و مزایا است و دیگری جدول هفت یک که مربوط به برنامه های دستگاه‌ها است.

وی افزود: اگر افزایش اعتباری در مورد بعضی از دستگاه‌ها در این جدول دیده می‌شود مربوط به حقوق و مزایا نیست بلکه مربوط به برنامه های آنها است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید بگویم که این مسئله از فروردین ماه و از زمان ابلاغ و اجرای برنامه هفتم توسعه در احکام حقوقی اعمال و پرداخت خواهد شد.

محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی نیز در مخالفت با مصوبه مربوط به جدول هفت لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار داشت: ما در حقوق و مزایا در جدول هفت شاهد بی عدالتی هستیم.

مهرداد گودرزوند چگینی در موافقت با مصوبه مربوط به جدول هفت لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: در اعتبارات جداول جابه‌جایی اتفاق نیفتاده بلکه آنچه که در آن تغییراتی صورت گرفته اعتبار مربوط به ردیف های متفرقه است علاوه بر اینکه رشدی هم در این زمینه صورت نگرفته است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچ بی عدالتی در جدول هفت صورت نگرفته و اعتبارات متفرقه دستگاه‌ها در همان دستگاه‌ها متمرکز شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/255856

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب