فروش خوب انیمیشن سینمایی گارفیلد در اولین آخر هفته

فروش خوب انیمیشن سینمایی گارفیلد در اولین آخر هفته
پیش از اکران در آمریکا، انیمیشن سینمایی گارفیلد با فروش ۲۲ میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی، نشان داد نیاز جهانی به این اثر پیش از اکران در آمریکا وجود دارد.

به گزارش نجوا خبر به نقل از بازتاب آنلاین، در اولین آخر هفته اکران، انیمیشن گارفیلد از سونی، با فروش ۲۲ میلیون دلار در ۱۸ بازار جهانی که حدود ۳۵ درصد از بازار بین‌المللی را شامل می‌شود، فروش خوبی را ثبت کرده است. این آغاز موفق نشان می‌دهد که این فیلم خانوادگی امیدوارکننده‌ خواهد بود.

انیمیشن سینمایی گارفیلد فروش خوبی را در اولین آخر هفته خود کسب کرد

در بازار بین‌المللی، فیلم گارفیلد با فروش ۳.۰ میلیون دلار در ۵ روز از اسپانیا، بیشترین فروش را داشته است و پس از آن برزیل با ۲.۲ میلیون دلار، ایتالیا با ۱.۶ میلیون دلار و پرو با ۱.۳ میلیون دلار، به استقبال این گربه رفته‌اند.

گفته شده که فروش اولیه این فیلم ۷۶ درصد بیشتر از فیلم دوستانه دی سی لیگ سوپر حیوانات خانگی بوده که در نهایت ۱۱۳ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد.

همچنین ۴۱ درصد بیشتر از گربه چکمه پوش: آخرین آرزو است که فروشش را به آرامی شروع کرد؛ اما در نهایت ۲۹۵ میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورد. فیلم گارفیلد در طول تابستان در مناطق کلیدی بین‌المللی عرضه خواهد شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/256038

نوشته‌های مشابه

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب