خوشحالی خیره‌کننده این نماینده بابت استعفای وزیر کار!

خوشحالی خیره‌کننده این نماینده بابت استعفای وزیر کار!
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت : استعفای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را شاهد بودیم که اقدام خوبی است اما انتخاب عبدالملکی برای این وزارتخانه از همان ابتدا اشتباه بود.

به گزارش نجواخبر، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه ۲۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: استعفای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را شاهد بودیم که اقدام خوبی است اما انتخاب عبدالملکی برای این وزارتخانه از همان ابتدا اشتباه بود.

وی متذکر شد: مأموران رسانه‌ای وزیر مستعفی کار همیشه در فضای مجازی گرد و خاک به پا می‌کردند. بنده در روز مطرح کردن سؤال خود از وزیر مستعفی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این موضوع را به خوبی می‌دانستم اما آگاهانه بنا را بر سکوت گذاشتم و چیزی نگفتم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده همان ابتدا مطمئن بودم که با حذف متخصصان و تبدیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حیاط‌خلوت وزیر مستعفی، نه تنها این وزارتخانه دچار مشکل شده بلکه کل کشور دچار مشکل می‌شود که این اتفاق هم افتاد.

موسوی لارگانی گفت: در حال حاضر شاهد اعتراض و ناراحتی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان هستیم که این حجم از بی‌اعتمادی بی‌سابقه است. کرامت بازنشستگان بیشتر از آن است که برای رفع مشکلات خود به خیابان‌ها بیایند و همه این موارد ناکارآمدی عبدالملکی را به خوبی نشان داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/306

کلیدواژه‌ها

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.