دین محمدی در گفتگو با نجواخبر:

باید از اسکوچیچ حمایت کنیم

باید از اسکوچیچ حمایت کنیم
پیکشسوت فوتبال می گوید با توجه به شکست برابر الجزایر باید حمایت از تیم ملی ادامه دار باشد.

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با نجواخبر درمورد وضعیت این روزهای فوتبال گفت: متأسفانه باید بگویم در حال حاضر جامعه فوتبال ما جامعه پاکی نیست و فساد روز به روز در آن در حال گسترش است. البته نباید از اقلیتی که در این شرایط با سلامت و شرافت در این فوتبال حضور دارند چشم پوشی کرد اما این شامل بخش کوچکی از فوتبال ما می‌شود.

او ادامه داد: آرزوی من این است که این شرایط خیلی زود تغییر کند. فوتبال ما در رنکینگ آسیا در مقایسه با امکانات و برنامه ریزی کشورهای صاحب تکنولوژی در آسیا مثل ژاپن و کره جلوتر است و برابر سرمایه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هم بهتر است که تنها دلیل این موضوع وجود نیروهای انسانی مستعد فوتبالی و فنی در فوتبال ما است که نگران هستم فساد و مشکلات خارج از مستطیل سبز باعث سرمایه‌سوزی فوتبال ایران شود. در یک کلام فوتبال ما در حال حاضر مثل بیماری است که زیر سِرُم رفته است که امیدوار هستم از این شرایط جان سالم به در ببرد.

دین محمدی در مورد شکست مقابل الجزایر در دیدار تدارکاتی گفت: انتقاد خوب است به شرط آنکه سازنده باشد. باید منطقی به موضوع نگاه کنیم. وقتی که صحبت‌های ملی پوشان را بعد از اردو گوش می‌کردم دیدم که همه آنها از اردو رضایت نداشتند. نمی‌دانم در این گرما اردو در قطر به چه درد تیم ملی می‌خورد؟ به اعتقاد من باید بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی آماده می‌کردیم تا بتوانیم تجربه بیشتری کسب کنیم.اسکوچیچ در دور مقدماتی نتایج خوبی گرفته، تیم را به جام جهانی رسانده و حالا باید از او حمایت کرد.

به نظر شما تیم ملی می‌تواند با این ترکیب در جام جهانی موفق باشد؟ پیشکسوت فوتبال در این خصوص گفت: بهتر است خودمان را گول نزنیم. اگر چه باید از فوتبال ایران دفاع کنیم اما شرایط تیم‌های همگروه ایران به مراتب از ما بهتر بوده و فوتبال آنها با فوتبال ما تفاوت‌های بسیاری دارد. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. درست است که تا به حال در هیچ دوره‌ای از حضورمان در جام جهانی به مرحله بعد صعود نکرده‌ایم اما باید به گونه‌ای بازی کنیم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/326

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب