شرایط فروش ارز با کارت ملی تغییر کرد+آخرین قیمت طلا، دلار، سکه و ارز

شرایط فروش ارز با کارت ملی تغییر کرد+آخرین قیمت طلا، دلار، سکه و ارز
طبق اعلام سیاست‌گذار ارزی، از امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ، فروش دلار سهمیه‌ای با کارت ملی از روش ( پرداخت اسکناس به خریدار ) به روش ( واریز به حساب ارزی خریدار ) تغییر کرد.

به گزارش نجواخبر، با تصمیم بانک مرکزی از امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۴، فروش دلار دولتی با کارت ملی از روش ( پرداخت اسکناس به خریدار ) به روش ( واریز به حساب ارزی خریدار ) تغییر کرد.

در بخش‌نامه ابلاغی تأکید شده است: از روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۱۴، روش فروش ارز صورت اسکناس در سرفصل "تأمین نیازهای ضروری کد ۵۶" به متقاضیان از روش ( پرداخت مستقیم اسکناس به متقاضی) به روش ( واریز به حساب ارزی متقاضی نزد بانک‌ها) تغییر می‌کند.

در این بخش‌نامه آمده است که جزئیات فرایند مذکور به زودی اعلام خواهد شد.

همچنین در ادامه اطلاعیه خطاب به صرافی‌ها قید شده است: صرافی‌هایی که در روزهای گذشته اقدام به خرید اسکناس از بازار متشکل معاملات ارزی نموده‌اند، با قید تسریع نسبت به فروش اسکناس‌های مذکور در سرفصل تأمین نیازهای ضروری کد 56 طبق روال قبلی اقدام نموده و وضعیت بازارزی خود را در روز جاری صفر نمایند.

امروز صرافی‌ها دلار با کارت ملی را با قیمت 42 هزار و 700 تومان می‌فروشند.

*قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1402/01/14

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۵۸۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 585 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 30 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 32 میلیون و 100 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 19 میلیون و 500 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 11 میلیون و 500 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 11 میلیون و 200 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1965 دلار است.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه 14 فروردین ماه) 40 هزار و 200 تومان و قیمت حواله دلار 36 هزار و 600 تومان کشف شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو 43 هزار و 627 تومان، و نرخ حواله یورو 39 هزار و 720 تومان اعلام شده است.همچنین در این مرکز، نرخ اسکناس درهم 10 هزار و 946 تومان و نرخ حواله درهم نیز 9 هزار و 966 تومان اعلام شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/36848

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب