یک انتصاب در ورزش لرستان +جزئیات

یک انتصاب در ورزش لرستان +جزئیات
طی حکمی از طرف رئیس هیئت ورزش کارگران لرستان «حسن طولابی» به عنوان سرپرست انجمن کشتی کارگری این استان منصوب شد.

به گزارش نجوا خبر، طی حکمی از طرف رئیس هیئت ورزش کارگران استان لرستان «حسن طولابی» به عنوان سرپرست انجمن کشتی کارگری لرستان منصوب شد.

در این راستا مراسم معارفه سرپرست جدید انجمن کشتی کارگری استان با حضور «عبدالعلی حیدری» قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان، رئیس هیئت ورزش کارگران استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد، دبیر هیئت کشتی لرستان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی استان در اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی لرستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس هیئت ورزش کارگران لرستان با اشاره به نقش ورزش در پویایی جامعه کارگری و رشد تولید و اقتصاد گفت: ورزش یک امر ضروری برای نیروی انسانی است.

درویشی عنوان کرد: خوشبختانه استان لرستان پتانسیل حضور در میدان‌های بزرگ ورزش کارگری را دارد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشینه ورزش کارگری به ویژه کشتی کارگری در لرستان، انتظار داریم سرپرست جدید در ارتقا و رشد هرچه بیشتر کشتی کارگری استان برنامه‌ای مدون را طرح ریزی کند.

سرپرست انجمن کشتی کارگری لرستان نیز در این مراسم گفت: در استان لرستان پتانسیل قهرمانی در میادین کشوری، قاره‌ای و جهانی کشتی کارگری وجود دارد.

حسن طولابی اظهار کرد: ما همواره و به ویژه در سال‌های اخیر قهرمانان زیادی را در کشتی کارگری معرفی کرده‌ایم و امیدواریم با همکاری و برنامه‌های سازنده با هیئت کشتی استان بتوانیم این بهتر از هر بار عمل کنیم.

وی تصریح کرد: ما در این مسیر دست تمامی پیشکسوتان و صاحب نظران کشتی استان را می‌فشاریم.

حسن طولابی از پیشکسوتان کشتی استان است که با این حکم جانشین مرزبان شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/377

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب