شوک ترسناک پوتین؛

روسیه دست به سلاح می‌شود آن هم از نوع هسته‌ای؟

روسیه دست به سلاح می‌شود آن هم از نوع هسته‌ای؟
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که روسیه هیچ کشوری را با تسلیحات هسته‌ای تهدید نمی‌کند و تنها برای دفاع از حاکمیت خود از چنین تسلیحاتی استفاده خواهد کرد.

به گزارش نجوا خبر، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی در کنفرانس بین‌المللی اقتصادی سن پترزبورگ گفت: روسیه هیچ‌کس را با سلاح‌های هسته‌ای تهدید نمی‌کند؛ ما این سلاح‌ها را در اختیار داریم و همه باید این را بدانند و در صورت لزوم از آن برای حفاظت از حاکمیت کشور خود استفاده خواهیم کرد.

پوتین در ادامه درباره خط قرمزهای مسکو و احتمال حمله به مراکز تصمیم گیری در کی یف توضیح داد: در مورد این خط قرمزها، اجازه دهید نظرم را نزد خودم نگه دارم زیرا این حوزه‌ای است که قبل از هر چیز باید به رهبری نظامی و سیاسی کشور واگذار شود.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: اقدامات روسیه در دنباس بر خلاف اقدامات آمریکا در لیبی و عراق کاملاً قانونی است.

پوتین تصریح کرد: امکان ندارد که کودتای سال ۲۰۱۴ در اوکراین را که علت اصلی بحران‌های امروز است، فراموش کنیم.

رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه مسکو همکاری با همه طرف‌هایی که به آن تمایل داشته باشند را گسترش خواهد داد، خاطرنشان کرد: زمان سپری خواهد شد و شرکای اروپایی به بازارهای روسیه باز خواهند گشت. مشکل افزایش قیمت کالاها و انرژی نتیجه سیاست‌های اشتباه آمریکا و اتحادیه اروپا است. ما محدودیت برخی شرکت‌های روسی را به خاطر توسعه آنها لغو خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: روسیه توان خود را در بخش تردد از طریق خطوط راه آهن و بنادر دریایی تقویت خواهد کرد. امیدوارم صادرات گاز روسیه به زودی از طریق خطوط انتقال جدید افزایش یابد.

پوتین همچنین با اشاره به شایعات درباره بیماری خودش گفت که شایعات در این خصوص بسیار مبالغه آمیز بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/385

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.