ببینید: اظهارات عجیبی که برنامه طبیب تلویزیون را تعطیل کرد/ عذرخواهی صدا و سیما

اظهارات عجیب دکتر حسن براتی جراح زانو در برنامه طبیب درباره آسیب نماز خواندن و توالت ایرانی و ارتباط با افزایش آرتروز باعث تعطیلی موقت این برنامه شد.

به گزارش نجوا خبر، براساس اعلام معاونت سیما بی‌توجهی به استانداردهای تخصصی برنامه زنده «طبیب» باعث متوقف شدن این برنامه شد.

در پایگاه اطلاع رسانی سیما آمده است: "معاونت سیما در پی ضعف مفرط برنامه طبیب شبکه سه در رعایت استانداردهای برنامه تخصصی زنده، به استحضار مردم شریف ایران می‌رساند؛

متأسفانه در برنامه امروز طبیب شبکه سه، از سوی مهمان ادعایی عجیب و غیر علمی مطرح شد که به درستی موجب تعجب و تذکر و اعتراض جمعی از استادان مومن و متعهد کشور به این ادعای غیرعلمی و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مخاطبان مومن و فهیم شد.

متأسفانه مجری برنامه نیز با وجود داشتن تجربه کافی، نتوانست به موقع در واکنش به این ادعای عجیب، از میهمان برنامه مستنداتی برای این اظهار نظر درخواست کند و اظهارات غیر مستند میهمان را تصحیح کند.

معاونت سیما در پی این اتفاق غیرقابل توجیه در انتن زنده، ضمن عذرخواهی از عموم مخاطبان، پخش برنامه "طبیب" را به دلیل ضعف و قصور دست‌اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوی با هدف اصلاح رویه‌های خلاف ضوابط متوقف می‌کند.

این برنامه در آینده نزدیک و پس از اطمینان از رعایت استانداردهای ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را از سر خواهد گرفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/390

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.