دلار وارد کانال 29 هزار تومانی شد/سکه ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

دلار وارد کانال 29 هزار تومانی شد/سکه ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ بازار طلا، جواهر و سکه تهران ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است.

به گزارش نجواخبر، امروز (۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۴۰۰ تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۳ میلیون و ۱۵۰۰هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۴۰ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون ۴۵۲ هزار تومان معامله می‌شود.

دبیرکل کانون صرافان ایران نیز گفت: بر اساس معاملات صورت گرفته، در حال حاضر نرخ ارز در بازار توافقی معادل هر دلار 29 هزار تومان برای خرید صرافان و 29300 تومان برای فروش است.

کامران سلطانی‌زاده با اشاره به نرخ ارز در بازار توافقی اظهار داشت: بر اساس معاملات صورت گرفته، در حال حاضر نرخ ارز در بازار توافقی معادل هر دلار 29 هزار تومان برای خرید صرافان 29 هزار 300 تومان برای عرضه صرافان است.

دبیرکل کانون صرافان ایران گفت: روز معاملاتی گذشته این رقم معادل 30 هزار تومان برای خرید صرافان و 30 هزار 300 برای عرضه صرافان بود.

این مقام صنفی در بیان نقش سیاست‌های بانک مرکزی بر بازار گفت: مصوبات و پیگیری‌های بانک مرکزی از عوامل اساسی ریزش نرخ ارز در بازار توافقی است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/400

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.