زرینچه در گفتگو با «نجواخبر»؛

همین هفته مربیِ آبی‌ها مشخص می‌شود/ از مجیدی گله داریم!

همین هفته مربیِ آبی‌ها مشخص می‌شود/ از مجیدی گله داریم!
زرینچه گفت: تا پایان همین هفته سرمربی استقلال معرفی خواهد شد.

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با نجوا خبر، ضمن انتقاد از تصمیم فرهاد مجیدی به دلیلِ جدایی یکباره از استقلال، ابراز امیدواری می‌کند سرمربی جدید به زودی معرفی شود.

ارزیابی شما درباره اردوی اخیر تیم ملی چیست؟

بازی‌های تدارکاتی و شکست در این دیدارها باعث خواهد شد تا کادر فنی محک خوبی را از تیمش ببیند و پی به نقاط قوت و ضعف تیمش ببرد. متأسفانه ما یک فیفادی را از دست دادیم و نتوانستیم چند بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم. درست است که باخت در دیدارهای تدارکاتی نمی‌تواند ملاک باشد اما متأسفانه تیم ملی ما با هدایت اسکوچیچ مقابل الجزایر بی‌برنامه بود و نتوانست یک بازی منطقی از خود ارائه کند.

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

آبی‌ها روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند، همه نگران هستند و زمان به سرعت در حال گذر است اما در استقلال اتفاق خاصی رخ نداده، مجیدی در شرایطی تیم را رها کرد که همه فکر می‌کردند فصل آینده هم کنار استقلال خواهد بود و قهرمانی‌اش را ادامه خواهد داد. او بدون هیچ‌گونه توضیح منطقی که بتواند هواداران را راضی کند، استقلال را ترک و همه را نگران و مضطرب کرد. حالا باید ببینیم چه اتفاقی برای آبی‌پوشان در روزهای آینده رخ خواهد داد.

نقش مدیریت را در جدایی مجیدی چه اندازه می‌دانید؟

اگر آجورلو می‌دانست که مجیدی می‌خواهد برود باید برای انتخاب سرمربی شتاب بیشتری می‌کرد و به نوعی او هم در این اتفاق مقصر است اما اگر نمی‌دانست تقصیری بر گردن او نیست. او در سکوت خبری تلاشش را می‌کند تا بتواند گزینه خوب را برای استقلال انتخاب کند. اگرچه گفته می‌شود تا پایان همین هفته سرمربی استقلال معرفی خواهد شد اما امیدواریم زودتر این کار انجام شود تا بیش از این زمان را از دست ندهیم.

در نقل و انتقالات به نظر شما تیم باید در چه پست‌هایی به دنبال بازیکن باشد؟

اگر مدیریت باشگاه بتواند شاکله اصلی استقلال را حفظ کند، می‌تواند با جذب چند بازیکن باز هم در لیگ بیست و دوم موفق باشد. نقاط ضعفی در استقلال وجود دارد که باید پوشش داده شود، استخوان‌بندی آبی‌پوشان اگر حفظ شود، کمک مؤثری به تیم در فصل آینده خواهد کرد. باید انتخاب‌های صحیح صورت گیرد تا نقاط ضعف با این انتخاب‌ها برطرف شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/421

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب