بازداشت ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری در جنگل‌های نکا +جزئیات

بازداشت ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری در جنگل‌های نکا +جزئیات
صدا و سیما نوشت: ۱۲۰ نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز به دلیل اَعمال مجرمانه و هنجار شکنی در جنگل‌های شهرستان نکا بازداشت شدند.

به گزارش نجواخبر، رئیس کل دادگستری مازندران یا بیان اینکه ساماندهی تورهای گردشگری در دستورکار معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان قرار دارد گفت: اعضای این تور گردشگری غیرمجاز، در جنگل "پِی رَجِه" شهرستان نکا اقدام به نصب بنرهای شیطان پرستی و اَعمال مجرمانه مانند شُرب خَمر، روابط نامشروع، رقص مختلط، کشف حجاب و دیگر موارد خلاف شرع و قانون کرده که توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد.


حجت الاسلام اکبری بر برخورد جدّی دادستان‌های سراسر مازندران، با افرادی که بدون توجه به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگ بومی منطقه‌ای و اصول گردشگری به دنبال ابتذال در قالب این تورها هستند، تاکید کرد.


رئیس دستگاه قضائی مازندران افزود: توقع مردم استان حفظ شعائر، ارزش‌های اسلامی و مبارزه با هرگونه هنجارشکنی وقانون گریزی بوده و بر همین اساس دادگستری مازندران در باره شناسایی و برخورد با ریشه‌های ترویج ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه کمک و یاور دستگاه‌های مرتبط است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/427

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب