شهرداری که با ۱۱ رای استیضاح و برکنار شد

شهرداری که  با ۱۱ رای استیضاح و برکنار شد
استیضاح شهردار به دلایلی چون ناتوانی در اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و انتصاب مدیران ناکارآمد توسط شورای شهر کرج تصویب شد.

به گزارش نجوا خبر، جلسه عصر دیروز شورای شهر کرج با استیضاح شهردار و دفاعیات یک ساعته وی آغاز شد و بعد از طی روال قانونی و با 11 رأی موافق و دو رأی مخالف، عزل مصطفی سعیدی سرایی تصویب شد.

همچنین منوچهر غفاری شهردار منطقه 6 کرج و شهردار سابق فردیس با اکثریت آرا به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب شد.

براساس این گزارش، پیش از این دو جلسه از جلسات شورای کرج با موضوع استیضاح شهردار لغو و به دیروز موکول شده بود. موافقان استیضاح شهردار کرج، ناتوانی وی در اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و انتصاب مدیران ناکارآمد را علت مخالفت با ادامه کار شهردار دانستند.

انتصابات کارشناسی‌نشده و بکار‌گیری افراد غیر‌تخصصی، تأخیر در راه‌اندازی آزمایشی قطار شهری کرج، عدم استفاده از 480 میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری، عدم انعقاد قراردادهای تبلیغات ایستگاه‌های اتوبوس شهری، عملکرد ضعیف پیمانکاران شهرداری و مرگ 5 نفر از پاکبان از دلایل استیضاح و برکناری شهردار کرج بود.

سعیدی سرایی در حالی شهریور سال گذشته، شهردار کرج شده بود که وی دارای سوابقی چون شهرداری فردیس و عضویت در شورای چهارم، رئیس اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی شهرداری، مسئول بازرسی سازمان بازیافت، رئیس اداره حفاظت فیزیکی شهرداری، مسئول حراست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج و مسئول حراست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/430

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.