رامین اناری در گفتگو با «نجواخبر»:

جناب رئیس جمهور، سازمان امور استخدامی را از سنگ اندازی منع کنید!

جناب رئیس جمهور، سازمان امور استخدامی را از سنگ اندازی منع کنید!
نماینده کارگران شرکتی و قراردادی کشور گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد، قطع دست‌های واسطه باید اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، در آستانه تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، همچنان ساز مخالف می‌زند؛ این مقام مسئول با بیان اینکه از به کارگیری نیروی انسانی متخصص و نخبه استقبال می‌کنیم؛ ادعا کرده بسیاری از نیروهای دستگاه‌های اداری صلاحیت ندارند!

این در حالیست که براساس طرح ساماندهی استخدام نیروهای دولتی که در دستور کار مجلس قرار گرفته، تمام شرکت‌های واسطه و پیمانکاری حذف می‌شوند و نیروهای شرکتی به استخدام دولت درمی آیند.

رامین اناری (نماینده نیروهای شرکتی و قراردادی کشور) با انتقاد از این موضع گیریها، خطاب به رئیس‌جمهور می‌گوید: جناب دکتر رئیسی سید مظلومان، در انتخابات با صحبت‌ها و دفاع شما از طرح ساماندهی، میلیونها نفر از اعضای پویش با فراخوان رسمی پای صندوق رأی آمدند و بارها تاکید بر حل معضل مافیا داشتید؛ اما سازمان امور استخدامی کشور طبق مستندات، نیروهای قراردادی و شرکتی را بارها بی‌تخصص و این بار ناکارآمد خوانده است؛ آیا سازمان زیر نظر شما اجازه توهین به فرزندان انقلاب که بسا هم تحصیلات دارند و هم بصیرت، دارد؟ چطور این افراد با پشتیبانی صریح از دستهای واسطه و قیاس با کشورهای اروپایی، برای ماندگاری دستهای واسطه تلاش می‌کنند؟

او ادامه می‌دهد: آیا همین چند ماه ندیدند به خاطر عدم امنیت شغلی، چند حادثه دلخراش داشتیم که خوراک معاندین شد؟ آیا ندیدند رهبر فرزانه انقلاب در دیدار کارگران کلید واژه امنیت شغلی را استفاده کردند؟ آیا فرمایشات مقام معظم رهبری، هر کسی مردم را ناامید کند برای دشمن کار میکند چه بداند چه نداند، اینجا صدق ندارد که مدام باعث تشویش جامعه کارگری و کارمندی می‌شوند. آیا اجازه توهین و سفسطه را دارند؟

اناری اضافه می‌کند: طبق منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد، قطع دست‌های واسطه باید اجرایی شود؛ آیا قاطبه نمایندگان انقلابی مجلس و خاصه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، وکلای ما و فریاد ما نیستند و برداشت اشتباه دارند که می‌گویند باید طرح ساماندهی تصویب شود؛ ضمن اینکه سید عزیز همیشه پشتیبان دولت انقلابی و پاک شما هستیم و خواهیم بود، یکبار برای همیشه فکری به حال این سازمان بکنید؛ اجازه ندهید سازمان امور اداری و استخدامی اینقدر سنگ اندازی کند و آینده کارگرانِ زحمتکش را پای منافع واسطه‌ها فدا نماید.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/499

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب