اختصاصی؛

وضعیت نامشخص کاپیتان استقلال: غفوری راهی فولاد می‌شود؟

وضعیت نامشخص کاپیتان استقلال: غفوری راهی فولاد می‌شود؟
یکی از مهره‌های تاثیرگذار فصل گذشته استقلال تهران برای ادامه همکاری با آبی پوشان وضعیت نامشخصی دارد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، با فرا رسیدن پایان فصل لیگ بیست و یکم، تعدادی از بازیکنان استقلال تهران قراردادش به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد می‌توانند مقصد بعدی خود را مشخص کنند.

وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال مطرح‌ترین بازیکن قرار گرفته در این لیست است که اکنون قراردادش پایان یافته است. بازیکن سابق تیم ملی طی هفته‌های اخیر مورد توجه دو باشگاه تراکتور تبریز و فولاد خوزستان قرار گرفته اما هنوز تکلیف آینده‌اش مشخص نیست.

واکنش کاپیتان

وریا غفوری روز چهارشنبه درمورد وضعیت خود گفت: "می‌دانم که با بچه‌ها قراردادهایی منعقد شده است و تماسهایی گرفته می‌شود من دلخور شدم که چرا باید این اتفاق برایم نیفتد. منی که مربی قطعا از خارج ایران می‌آید شناخت کافی ندارد باشگاه قطعا کمک می‌کند که بازیکنان را بشناسد تا بتواند تیمش را انتخاب کند. نمی‌خواهم بدبین باشم. هنوز امیدوارم که به امید خدا بتوانم با استقلال ادامه بدهم و ببینیم در روزهای آینده اتفاقات خوبی بیفتد. یک تماس ۳۰ ثانیه‌ای می‌توانست تمام این سوءتفاهم‌ها را برطرف کند."

با تیم دیگری مذاکره کرده اید؟ غفوری در پاسخ به این سؤال گفت: "آدم همیشه پلن بی دارد ولی اولویت همیشه استقلال بوده و چیزی که من دوست دارم این است که در استقلال بازی کنم و از فوتبال خداحافظی کنم. همانطور که در بازی پایانی لیگ هم به آن اشاره کردم مگر اینکه یکسری عوامل دوست نداشته باشند من اینجا بازی کنم و خداحافظی کنم."

تأیید مذاکره غفوری با فولاد

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان روز گذشته گفت‌وگو با کاپیتان آبی پوشان را تأیید کرد. او البته اعلام کرد در صورتیکه قراردادش تمدید نشود حاضر به جذب این بازیکن خواهد بود. نکونام در این مورد گفت: "وریا یکی از بهترین های ایران است و دوست داریم در خدمتش باشیم. با او صحبت کردم؛ اگر شرایط خوب باشد، دوست دارم او در استقلال بماند، چون به این تیم علاقه دارد. امیدوارم امسال کنار هم یک تیم خوب داشته باشیم."

واکنش باشگاه

روز گذشته فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه درخصوص وضعیت غفوری توضیحات شفافی نداد اما اعلام کرد قرار است مذاکرات با او آغاز شود. سمیعی در این خصوص گفت: "قرارداد «وریا غفوری» و چند بازیکن دیگر تمام شده است. فیلم تمام بازی‌ها را برای ساپینتو ارسال کرده‌ایم و براساس نظراتی که او می‌گوید در نقل و انتقالات عمل خواهیم کرد. البته منطقی این است که ساختار تیم قهرمان تغییر زیادی نکند ولی چند بازیکن در بخش هجومی به تیم اضافه می‌شود."

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/519

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب