اختصاصی؛

«کریستیانو رونالدو» تاثیرگذارترین ستاره ورزش جهان/ نامی که ۶.۱ میلیون جستجو در ماه دارد!

«کریستیانو رونالدو» تاثیرگذارترین ستاره ورزش جهان/ نامی که ۶.۱ میلیون جستجو در ماه دارد!
داده های جدید نشان می دهد کریستیانو رونالدو تاثیرگذارترین ستاره ورزشی جهان است.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، مهاجم 37 ساله منچستریونایتد به لطف عملکردهای باورنکردنی و عمر طولانی خود یکی از بزرگترین نام های ورزش باقی مانده است.

و همانطور که توسط betting.com گزارش شده است، او همچنین با فاصله کمی پر جست‌وجوترین ستاره ورزشی در سطح جهان است.

به طور متوسط ​​نام رونالدو 11 میلیون بار در ماه جست‌وجو می‌شود! این تقریباً پنج میلیون بیشتر از بزرگترین بازیکن بعدی است - که بازیکن فوتبال آمریکایی رایان رامچیک است.

این بازیکن 28 ساله 6.1 میلیون جست و جو در ماه دریافت می‌کند، رقمی که او را با فاصله 5.8 میلیونی از نیمار مهاجم پاری سن ژرمن جلوتر می‌اندازد.

سپس لبرون جیمز اسطوره بسکتبال حرفه‌ای آمریکا با 5.3 متر حضور دارد- تنها ستاره ورزشی دیگر که بیش از 5 میلیون جست‌وجو در ماه دارد.

مسی رقیب دیرینه رونالدو با 4.8 میلیون در رده پنجم قرار دارد - که شما حدس می‌زنید نتیجه این است که آرژانتینی کمتر از همتای پرتغالی خود "مشهور" است.

پس از مسی در لیست، تام بردی قهرمان هفت بار سوپربول با 4.3 میلیون قرار دارد. و سپس دو قهرمان فرمول یک یعنی لوئیس همیلتون و مکس ورستاپن می‌آید.

ورستاپن به شکلی دراماتیک، همیلتون را به عنوان قهرمانی سال 2021 رساند اما این ورزشکار بریتانیایی است که در این موقعیت برتری دارد - 3.9 تا 3.8 میلیون.

آرون راجرز، سومین بازیکن فوتبال آمریکایی حرفه‌ای نیز در فهرست 10 ستاره برتر ورزشی قرار گرفت که بیشترین جست‌وجو را داشته است.

و کانر مک گرگور، فوق ستاره UFC لیست را تکمیل می‌کند - این مرد ایرلندی علیرغم اینکه نزدیک به یک سال مبارزه نکرده بود، میانگین ماهیانه 3.1 میلیون جست و جو را به دست آورده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/530

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.