تقاضای کارفرمایان برای ۳۰۰ هزار نیروی کار جدید در سامانه وزارت کار +لینک ثبت نام متقاضیان

تقاضای کارفرمایان برای ۳۰۰ هزار نیروی کار جدید در سامانه وزارت کار +لینک ثبت نام متقاضیان
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود ۳۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، در سامانه جستجوی شغل درج شده است.

به گزارش نجواخبر، محمدکریمی بیرانوند,معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود 300هزار فرصت شغلی توسط کارفرمایان متقاضی نیروی کار جدید، در سامانه جست‌وجوی شغل درج شده است. سامانه جست‌وجوی شغل با هدف اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات کاریابی‌ها و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی راه اندازی شد.

وی افزود: تاکنون قریب به تعداد 25هزار نفر از جویندگان کار و تعداد 3500نفر از کارفرمایان در سامانه ثبت نام کرده‌اند. عمده فرصت‌های شغلی اعلام شده در بخش خدمات به کارمند دفتری، حسابدار، انباردار، نگهبان، کارشناس فروش و کارگر ساده و در بخش صنعت به جوشکار، کارگر خط تولید، تکنسین، طراح کفش و مونتاژکار اختصاص دارد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر این اساس کلیه متقاضیان جویای کار می‌توانند با ثبت نام، تکمیل پروفایل شغلی و جست‌وجو در فرصت‌های شغلی موجود در سامانه جست‌وجوی شغل و از طریق دفاتر کاریابی به کارفرمایان معرفی و مشغول به کار شوند.متقاضیان می‌توانند به نشانی اینترنتی‌http://shoghl.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/551

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب