حضور ایرانسل در رویداد هوشمندسازی توزیع گاز

حضور ایرانسل در رویداد هوشمندسازی توزیع گاز
با حضور در پنل تخصصی نخستین رویداد «توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی»، ضمن ارائۀ آخرین دستاوردهای خود در حوزۀ هوشمندسازی، از جمله پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز، در پنل تخصصی مربوطه نیز شرکت کرد.

به گزارش نجواخبر ایرانسل، با حضور در پنل تخصصی نخستین رویداد «توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی»، ضمن ارائۀ آخرین دستاوردهای خود در حوزۀ هوشمندسازی، از جمله پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز، در پنل تخصصی مربوطه نیز شرکت کرد.
این رویداد، دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری و با هدف ارائه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه هوشمندسازی انرژی و تعامل مستقیم آنها با بخش‌های حاکمیتی، از جمله شرکت ملی گاز ایران، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با حضور وزیر نفت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، مدیرعامل شرکت ملی گاز و برخی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد.
«کنتور هوشمند»، «زیرساخت‌های انتقال داده»، «پلتفرم‌های تحلیل داده» و «الزامات و مقررات و تنظیم‌گری» از جمله موضوعات مورد بحث در این رویداد بودند.
در پنل تخصصی این رویداد نیز، ایرانسل مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود در زمینه‌های الزامات، زیرساخت‌ها و تنظیم‌گری حوزۀ هوشمندسازی را ارائه داد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/628

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب