یک پیشکسوت در گفتگو با «نجواخبر»:

چرا هواداران از نقل و انتقالاتِ استقلال رضایت ندارند؟ / نگرانی بابت آینده‌ی آبی ها

چرا هواداران از نقل و انتقالاتِ استقلال رضایت ندارند؟ / نگرانی بابت آینده‌ی آبی ها
علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می‌گوید همدلی هواداران و تمامی اعضای این باشگاه سال گذشته در نهایت انگیزه به تیم داد تا عنوان قهرمانی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می‌گوید همدلی هواداران و تمامی اعضای این باشگاه سال گذشته در نهایت انگیزه به تیم داد تا عنوان قهرمانی را کسب کنند. او معتقد است اگر باشگاه در نقل و انتقالات ضعیف عمل کند در فصل آینده تیم با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود.

وضعیت استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

هنوز وضعیت کلی بازیکنان فصل پیش مشخص نیست و با وجود تلاشهایی که صورت گرفته تکلیف شاکله تیم مشخص نیست. اگر سرمربی استقلال می‌خواهد لیگ امسال را با موفقیت به پایان برساند ابتدا باید حاشیه‌ها را از اطراف تیم دور کند کاری که فصل گذشته صورت گرفت و استقلال به قهرمانی رسید. آرامش یکی از دلایل موفقیت تیم خواهد بود ضمن اینکه ارتباط خوب بین مسئولان، کادر فنی و بازیکنان می‌تواند تأثیرگذار باشد. اساسی‌ترین فاکتور رابطه صمیمانه بین کادر فنی و بازیکنان است که این می‌تواند به سرمربی تیم کمک بسیاری کند.

هواداران فصل گذشته یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت تیم بودند.

البته نباید از حمایت هواداران هم به سادگی بگذریم، فصل گذشته در هر شرایطی هواداران از تیم حمایت کردند و این موضوع توانست کمک شایانی به استقلال کند. بنابراین لازم است یک وحدت و ارتباط صمیمانه در مجموعه استقلال برقرار شود تا این تیم بتواند فصل موفقی را شروع کند و به پایان برساند.

هواداران اما از وضعیت نقل و انتقالات رضایت ندارند.

متأسفانه اکثر تیم‌ها بازیکنان خوب را جذب کرده و یا در حال جذب آنها هستند اما در استقلال خبری نیست، سکوت خبری مدیرعامل استقلال باعث نگرانی هواداران، پیشکسوتان و همه آنهایی که وضعیت استقلال را دنبال می‌کنند شده است. امیدوارم سردار آجورلو هر چه زودتر از طریق رسانه معتبر باشگاه با هواداران صحبت کند و به آنها بگوید جذب بازیکنان و یا حفظ نفرات سال گذشته تا کجا پیش رفته است. هواداران نگران است و این سکوت خبری نگرانی آنها را بیشتر کرده است. اگر شاکله فصل گذشته حفظ شود استقلال می‌تواند با جذب چند بازیکن و رفع نقاط ضعفش همانند سال گذشته پرقدرت ظاهر شود. اما اگر با این شرایط پیش برویم استقلال فصل نگران کننده و پردردسری را در پیش خواهد داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/662

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب