اختصاصی؛

نگاهی به نقل و انتقالات پرسپولیس/ «بیرانوند» هست «مدافع گرجستانی» هم آمد

نگاهی به نقل و انتقالات پرسپولیس/ «بیرانوند» هست «مدافع گرجستانی» هم آمد
پرسپولیس بعد از ناکامی فصل گذشته، تغییرات زیادی در اعضای تیمش ایجاد کرده است. این تغییرات می‌تواند برای سرخ‌پوشان مثبت یا منفی باشد با این حال سهم زیادی در سرنوشت آینده یحیی گل محمدی دارد.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، پرسپولیس بعد از پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر جز اولین تیمهایی بود که به بازار نقل و انتقالات ورود کرد. علاوه بر جذب بازیکنان بزرگ این تیم در کادرفنی نیز با تغییراتی همراه بود. به نظر می‌رسد یحیی با بالا بردن تجربه نفرات تیمش قصد استفاده از بازیکنان آزموده شده را دارد. اما این موضوع می‌تواند میانگین سنی سرخپوشان را بالا ببرد و دقیقا به پاشنه آشیل تیمش تبدیل شود. به همین بهانه نگاهی به نقل و انتقالات پرسپولیس داریم:

علیرضا بیرانوند: او به عنوان لژیونر نتوانست موفقیت خاصی کسب کند. این دروازه‌بان فوتبال در سال منتهی به جام جهانی قصد دارد جایگاه خودش را در تیم ملی حفظ کند. بازگشت به پرسپولیس و تکرار افتخارات قبلی قطعاً می‌تواند برای بیرانوند تأثیرگذار باشد.

مرتضی پورعلی گنجی: این مدافع لژیونر بعد از مصدومیت فصل گذشته ترجیح داد به لیگ ایران بازگردد. او از دوره کی‌روش مورد توجه مربیان تیم ملی بوده است. با این حال مصدومیت‌های مختلف کمی او را از سطح اول فوتبال دور کرده است. به هر حال او هم در فصل منتهی به جام جهانی قصد دارد بدرخشد. پرسپولیس قطعا می‌تواند سکوی پرتاب مهمی برای پورعلی گنجی باشد.

دانیال اسماعیلی فر: بعد از اتفاقات هفته‌های پایانی فصل بیست و یکم لیگ برتر بین رامین رضاییان و پرسپولیس، پرسپولیس ترجیح داد در پست دفاع راست دنبال جذب بازیکن جدیدی برود. دانیال اسماعیلی فر در ذوب آهن و تراکتور سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را دارد. از سوی دیگر اسماعیلی فر هم برای رسیدن به ترکیب تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند از جایگاه پرسپولیس بهره بگیرد.

سروش رفیعی: این بازیکن در گذشته هم سابقه عضویت در پرسپولیس را دارد و علاقه‌اش را هیچگاه به سرخپوشان رد نکرده است. در کنار این موضوع او می‌تواند نیم نگاهی به هم تیم ملی داشته باشد. نباید فراموش کرد که اسکوچیچ جدیدا اعلام کرد که در خط هافبک به دنبال تقویت تیمش است.

سعید صادقی: بهترین پاسور فصل بیست و یکم لیگ برتر بعد از پایان لیگ به تیم ملی دعوت شد و از تیم‌های مختلفی پیشنهاد داشت. با این حال پرسپولیس را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد. این انتخاب می‌تواند برای او فرصت و خطر را توامان در کنار هم داشته باشد. از یک طرف امکان دارد با ارائه توانایی‌هایش جایگاه بهتری در تیم ملی پیدا کند از سوی دیگر ممکن است با افت فاحش فوتبالی روبه‌رو شود وحتی جایگاهش در رده باشگاهی را هم از دست بدهد. به هر حال بازیکنی که توسط امیر قلعه نویی کشف شد، حالا در پرسپولیس جایگاه مهمی دارد.

گئورگی گولسیانی: مدافع گرجستانی در سالهای حضورش در فوتبال ایران معمولاً حرکت رو به رشدی داشته است. نساجی، سپاهان و حالا پرسپولیس. او نشان داده هر وقت در ترکیب قرار بگیرد عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. اما این بازیکن هر وقت ذخیره‌نشین می‌شود، کمی از روند خوبش فاصله می‌گیرد و درگیر حاشیه می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/768

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب