اختصاصی؛

پنج بازیکنی که می‌توانند جایگزین رونالدو شوند

پنج بازیکنی که می‌توانند جایگزین رونالدو شوند
کریستیانو رونالدو درخواست داده تا باشگاه منچستریونایتد در صورت ارائه پیشنهاد مناست با جدایی او موافقت کند.

به گزارش نجواخبر، این بازیکن 37 ساله تنها تابستان گذشته پس از گذراندن 13 سال در رئال مادرید و یوونتوس دوباره به این باشگاه پیوست، اما قبل از پایان قراردادش می‌خواهد جدا شود.

منچستریونایتد و سر الکس فرگوسن تمام سهام را بیرون کشیدند تا رونالدو را متقاعد کنند تا در سال 2021 در مقابل منچسترسیتی به آنها بپیوندد اما تلاش سخت آن‌ها نتیجه‌ای برای حفظ این بازیکن نداشته است.

خورخه مندس، ایجنت رونالدو پیش از این با چند باشگاه از جمله چلسی و بایرن مونیخ وارد مذاکره شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا رونالدو واقعاً باشگاه را ترک خواهد کرد یا خیر.

اگر رونالدو موفق شود مقصد جدیدی پیدا کند که احتمالاً با توجه به تمایل او برای بازی در این رقابت‌ها به باشگاهی در لیگ قهرمانان اروپا منتقل شود، منچستریونایتد حفره بزرگی برای پر کردن خواهد داشت.

اسامی پنج بازیکنی که می‌توانند جایگزین رونالدو در منچستریونایتد در تابستان امسال شوند را مشاهده می‌کنید:

روبرت لواندوفسکی - بایرن مونیخ

انتظار می‌رود روبرت لواندوفسکی تابستان امسال به بارسلونا انتقال یابد، انتقالی که این بازیکن می‌خواهد انجام شود اما به نظر می‌رسد بلوگرانا به توافق با بایرن مونیخ نزدیک نشده است.

ارزش گذاری دو باشگاه در حال حاضر بسیار متفاوت است و بارسلونا حتی ممکن است بودجه‌ای برای پیگیری جدی قرارداد برای این بازیکن 33 ساله نداشته باشد.

به فرنکی دی یونگ گفته شده که یا باید دستمزدش را کاهش دهد یا اینکه فروخته خواهد شد، بنابراین این نشان می‌دهد که بودجه در نیوکمپ دقیقا نامحدود نیست.

در نتیجه، منچستریونایتد می‌تواند دیرهنگام حرکت کند و وارد معامله شود. از آنجایی که رونالدو به بایرن پیوند خورده، آنها حتی ممکن است بتوانند در مورد نوعی قرارداد مبادله‌ای مذاکره کنند.

این بستگی به این دارد که لواندوفسکی از بازی در لیگ اروپا در سال آینده خوشحال باشد، چیزی که رونالدو نیست.

نیمار - پاری سن ژرمن

درست مانند لواندوفسکی، نیمار نیز نام فوق ستاره دیگری در بازار این پنجره است. به این بازیکن برزیلی اطلاع داده شده که پاری سن ژرمن با شروع دوران لوئیس کامپوس آماده فروش اوست.

مشاور ورزشی جدید در حال حاضر تغییراتی در سیاست نقل و انتقالات ایجاد کرده و نیمار ممکن است در راه خروج باشد. این بازیکن 30 ساله به چلسی پیشنهاد شده اما منچستریونایتد می‌تواند از نظر دستمزد با آبی‌ها برابری کند و می‌تواند وارد میدان شود.

فوتبال لیگ اروپا دوباره می‌تواند به یک نقطه مورد بحث تبدیل شود اما اگر منچستریونایتد یک پیشنهاد هیجان انگیز ارائه دهد، نیمار می‌تواند اغوا شود. نیمار جایگزین دقیقی برای رونالدو نیست، بلکه می‌تواند به مارکوس راشفورد اجازه دهد تا از وسط وارد میدان شود، یا می‌تواند در نقشی که دوشان تادیچ زیر نظر اریک تن هاگ در آژاکس بازی کرد، بازی کند.

آنتونی - آژاکس

یک گام منطقی این است که به فرمول آزموده شده تن هاگ در آژاکس بپردازند و آنتونی را امضا کنند. آنتونی همانند هموطنش نیمار، یک مهاجم مرکزی سنتی نیست و پس از اینکه فصل گذشته تنها در سمت راست ظاهر شد، دیدن او در میانه میدان شگفت‌انگیز خواهد بود.

با این حال، تن هاگ می‌تواند یک سیستم جریان آزاد و پویا را مهندسی کند که شامل افرادی مانند آنتونی، دنی ون دبیک و جیدون سانچو است، بدون حضور یک شماره 9 واقعی.

ویکتور اوسیمن - ناپولی

اگر منچستریونایتد می‌خواست جایگزینی برای رونالدو ببیند، روی آوردن به ویکتور اوسیمن ایده خوبی خواهد بود.

ناپولی معتقد است که شانسی برای جذب رونالدو در این تابستان ندارد اما اگر منچستریونایتد به آنها فرصتی برای جذب او و از دست دادن اوسیمن بدهد، ممکن است وسوسه شوند.

مهاجم نیجریه‌ای به تنهایی انگیزه زیادی خواهد داشت اما منچستریونایتد اگر او را به خدمت بگیرد، یک فوروارد در کلاس جهانی خواهد داشت. آنها قبلاً مرتبط بوده‌اند اما بعید است که این اتفاق بیفتد.

پائولو دیبالا - بازیکن آزاد

پنجمین گزینه برای منچستریونایتد این است که وارد بازار جذب بازیکن آزاد شود و پائولو دیبالا را انتخاب کند.

منچستریونایتد که به طور بالقوه بهترین گزینه در این لیست است، بر سر انتقال احتمالی این بازیکن 28 ساله به طور مستقیم با خورخه آنتون، ایجنت دیبالا در تماس بوده است.

این مهاجم که قرارداد او با یوونتوس در 30 ژوئن به پایان می‌رسد، می‌تواند در سه خط جلوی سیال عمل کند، در حالی که در 9 نقطه شروع اشتباه شروع به کار کند.

اگر قرار بود دیبالا قرارداد ببندد، احتمالاً در نقشی که تادیچ در فصل 2018/19 ساخته بود، بازی می‌کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/801

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب