هلال‌احمر برای مراکز واکسیناسیون کرونا را فعال می‌کند/ همکاری با وزارت بهداشت

هلال‌احمر برای  مراکز واکسیناسیون کرونا را فعال می‌کند/ همکاری با وزارت بهداشت
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کووید۱۹ و شیوع دوباره آن، جمعیت هلال‌احمر اعلام آمادگی کرد تا با همکاری با وزارت بهداشت، مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون خود را فعال کند.

به گزارش نجوا خبر از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، پیرحسین کولیوند با اعلام این خبر گفت: جمعیت هلال‌احمر با بکارگیری همه ظرفیت‌های خود اعلام آمادگی می‌کند تا برای حفظ سلامت مردم، تسریع در امر واکسیناسیون و تزریق دز یادآور واکسن کووید۱۹ در صورت نیاز با وزارت بهداشت همکاری کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در بحث واکسیناسیون کارنامه درخشانی دارد، افزود: در حال حاضر نیاز است تا افرادی که نیاز به تزریق دز یادآور دارند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند که ما در این زمینه امکان فعال‌سازی مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون خود را داریم و علاوه بر آن می‌توانیم با اعلام یک فراخوان، واکسیناتورهای خود را هم فعال کنیم تا سرعت واکسیناسیون در جامعه افزایش پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین با اشاره به سایر ظرفیت‌های موجود برای مقابله با کرونا بیان کرد: غربالگری مسافرین، کنترل مبادی مرزی، برپایی بیمارستان‌های صحرایی و نقاهتگاه‌ها از دیگر ظرفیت‌های جمعیت است که می‌تواند برای پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه همچون گذشته با وزارت بهداشت همکاری کند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/914

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.