یک پویش؛

گشت نظارتی برای پزشکان راه بیندازید!

گشت نظارتی برای پزشکان راه بیندازید!
جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه‌اندازی پویشی در سامانه فارس من، خواستار استفاده پزشکان از کارتخوان در مطب شده و تاکید داشته‌ا‌ند تا گشت نظارتی برای پزشکان ایجاد شود.

به گزارش نجواخبر، ضرورت استفاده پزشکان از دستگاه کارتخوان در مطبها و دریافت وجه ویزیت توسط کارت پول چند سالی است مورد تاکید مسؤولان این حوزه قرار دارد و سازمان امور مالیاتی نیز بر بکارگیری این دستگاه در مطبها تاکید دارد.

در این میان هستند پزشکانی که برای فرار مالیاتی از قرار دادن دستگاه کارتخوان در مطب برای دریافت ویزیت خودداری کرده و وجه ویزیت خود را به صورت نقدی دریافت می‌کنند.

در این بین بیماران زیادی هستند که هنگام مراجعه به مطب برخی پزشکان با عدم وجود چنین دستگاه‌هایی با مشکل در پرداخت وجه ویزیت روبه‌رو شده و مجبور می‌شوند وقت خود را برای پیدا کردن پول نقد بگذرانند.

جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من این خبرگزاری، خواستار استفاده پزشکان از کارتخوان در مطب شده و تاکید داشته‌اند تا گشت نظارتی برای پزشکان ایجاد شود.

این مخاطبان یادآور شده‌اند:‌متأسفانه پزشکان بسیاری دستگاه کارتخوان خود را از دسترس خارج کرده و شما باید یا کارت به کارت کنی یا پول نقد ببری.خواهشمندم گشت نظارتی جهت این اعمال بصورت روزانه انجام گیرد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/941

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب