«فیروزآبادی» از دبیری شورای عالی فضای مجازی برکنار شده است؟

«فیروزآبادی»  از دبیری شورای عالی فضای مجازی برکنار شده است؟
فیروزآبادی اخبار منتشر شده مبنی بر برکناری خود از دبیری شورای عالی فضای مجازی به دلیل مخالفتش با طرح صیانت را تکذیب کرد .

به گزارش نجواخبر، او گفت: «این اخبار به هیچ عنوان صحت ندارد. کذب محض است. من نه برکنار شده‌ام و نه استعفا داده‌ام. هنوز به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی فعالیت می‌کنم.او در بخش دیگری از اظهاراتش درباره آخرین وضعیت طرح صیانت نیز گفت: «موضع شورای عالی فضای مجازی درباره طرح صیانت اعلام شد و از آن زمان به بعد تغییری در این روند اتفاق نیافتاده است.»
دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به این سؤال که برخی شنیده‌ها از تصویب 2 بند از طرح صیانت در جلسات شورای عالی فضای مجازی پس از نوروز 1401 حکایت دارد نیز بیان کرد: «این خبر صحت ندارد. شورای عالی فضای مجازی پس از عید جلسه‌ای درباره طرح صیانت نداشته است و ما هنوز مفاد این طرح را تصویب نکرده‌ایم.»
او درباره جلسه سه شنبه شورای عالی فضای مجازی نیز اظهار کرد: «این جلسه درباره شبکه ملی اطلاعات بود و تعهدات دولت در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعلام کردند که شبکه ملی اطلاعات تا امروز حدود 42 درصد پیشرفت داشته ولی تا آخر سال به حدود 66 درصد خواهد رسید.»
دبیر شورای عالی فضای مجازی در پاسخ به این سؤال که بحثی درباره محدودسازی بیشتر فیلترشکن‌ها در جلسه صورت گرفته است یا خیر، گفت: «بحثی درباره فیلترشکن‌ها نبود. صرفا درباره تعهدات دولت در اینترنت ملی و زیرساخت‌های مربوط به این موضوع بحث و بررسی صورت گرفت.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/942

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.